
Administrativ medarbejder, deltidsstilling
Vi vokser og har brug for en serviceminded administrativ medarbejder, som brænder for at hjælpe lejere, kolleger, kunder og leverandører og sikre at alle får en god løsning på deres henvendelse.
I/S Lykkesholm er et landbrug med produktion af blandt andet jordbær, korn, kartofler, græskar og svin samt udlejning af depotrum (300 stk.), erhverv (20 stk.) og boliger (40 stk.). Kontoret er beliggende ved Osted, mens produktionen er fordelt syd for Roskilde.
Stillingen
Stillingen er en administrativ stilling med mange typer af opgaver, hvor alle dage er forskellige og du mødes af mange ad hoc-opgaver.
Du bliver ansvarlig for vores ejendomsadministration med udlejning af depotrum, beboelse og erhverv. Herunder daglig kontakt til lejere, kontrakter, fakturering, afstemning og opfølgning m.m. Opgaverne svarer til ca. 50 % af stillingen.
Håndtering af henvendelser fra ansatte, herunder kommunikation med myndigheder, spørgsmål om skat og meget mere.
Du er desuden først på telefonen og forrest ved henvendelser på kontoret og skal derfor kunne arbejde i et miljø med mange afbrydelser.
Personprofil
- Du er meget serviceminded, har masser af empati, er tålmodig og fokuseret på at hjælpe vores mange lejere, medarbejdere, kunder og leverandører.
- Du har situationsfornemmelse, samarbejdsevner og er god kommunikativ.
- Du arbejder struktureret, løsningsorienteret, og ansvarsbevidst med alle typer af opgaver.
- Du taler dansk og engelsk, da mange af vores ansatte ikke har dansk som modersmål.
Vi tilbyder
Stillingen er 28-32 timer om ugen fordelt på 4 arbejdsdage (fri onsdag og weekend), arbejdstiden ligger i tidsrummet 7:00-16:00 og foregår fra virksomhedens kontor.
Send din ansøgning via Jobindex, vi indkalder løbende til samtaler og ser frem til at høre fra dig.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores økonomichef, Jacob på mail jk@lykkesholmosted.dk eller telefon 53 29 70 24.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.