
Administrativ medarbejder med ansvar som Kvalitetskoordinator og Lokal IT-supporter
Om os
ZF Danmark er en mindre virksomhed på ca. 30 medarbejdere, med største delen af medarbejdere i Taastrup, og en lille afdeling Aalborg. Vi er en del af den globale ZF-koncern med hovedkontor i Tyskland. Vi lægger vægt på kvalitet i vores arbejde, og er derfor ISO 9001 certificeret.
Vi er en virksomhed i konstant udvikling og søger nu en ny dygtig og engageret medarbejder, som kan have mange kasketter på, i en ofte travl hverdag.
Stillingen
Et vigtigt område af stillingen, ansvaret som kvalitetskoordinator i forhold til ISO 9001-certificeringen. Det indebærer at være tovholder på auditprocesser, arbejdsrutiner og rapportering i kvalitetsstyringsværktøjer, og det vil være et kæmpe plus, hvis du har erfaring på dette område, eller har LYST til at lære det.
Du vil også være den primære kontaktperson for daglig IT-support for vores danske medarbejdere på kontorerne i Taastrup og Aalborg. Du bliver ansvarlig for bestilling, installation og vedligeholdelse af computere, printere og mobiltelefoner samt software efter koncernens retningslinjer, Du vil kunne støtte dig op af, samt få hjælp af vores IT-support afdeling i England, og Globale IT-afdeling i Tyskland.
Da virksomheden er en del af den globale ZF-koncern, er det vigtigt, at man som medarbejder hos os, kan trives med fastlagte politikker og arbejdsgange, også inden for IT-området.
Du vil også skulle være administrator af SharePoint og vores telefonsystem, samt udføre almindelige daglige administrative opgaver.
Dine arbejdsopgaver inkluderer blandt andet:
- Kvalitetskoordinering i forhold til ISO 9001-certificering, herunder audit, rutiner og rapportering
- Administration og udvikling af SharePoint
- Administration af ZF Danmarks telefonsystem
- Daglig IT-support til danske brugere i både Taastrup og Aalborg
- Bestilling, opsætning og vedligeholdelse af Pc’er, printere, telefoner og software
- Oprettelse og opdateringer I rapporteringsværktøjet Remedy
- IT-problemrapportering og problemløsning både selvstændigt og i samarbejde med koncernens IT-afdeling i Tyskland og England
- Administrative opgaver (arrangementer, kalenderstyrring, mødeindkaldelser, bestilling af kontorartikler osv.)
- Diverse ad hoc-opgaver.
Vi forventer, at du:
- Kender til kvalitetssikring og gerne ISO 9001
- Har stærkt kendskab til IT-support
- Har godt kendskab til Office365
- Har erfaring inden for kontor administration
- Har erfaring med rapporteringsværktøjer
- Er god til at formidle IT-relateret viden
- Er teknisk nysgerrig og interesseret i at lære nyt
- Er vant til at arbejde i en international virksomhed
- Kan følge fastlagte procedurer og samtidig være selvstændig
- Er god til at planlægge, prioritere og give konstruktiv feedback
- Har et godt humør og er sevicemindet
- Behersker dansk på modersmålsniveau og engelsk på højt niveau, både skriftligt og mundtligt.
Vi tilbyder
- En spændende og varieret stilling i en global virksomhed
- Fuld tid med løn, der matcher markedet
- Gode muligheder for faglig udvikling
- Et godt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer.
Lokation:
ZF Danmark, Taastrupgårdsvej 8-10, 2630 Taastrup (med arbejdsopgaver også i Aalborg).
Spørgsmål til stillingen:
Har du spørgsmål til stillingen er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os.
Spørgsmål vedrørende området IT:
Kontakt Betina Hargum på tlf. 469012 21 eller e-mail betina.hargum@zf.com
Spørgsmål vedrørende området Kvalitetsstyring:
Kontakt Thomas Aagaard på tlf. 46901203 eller e-mail thomas.aagaard@zf.com
Ansøgning:
Ansøg senest d. 26. september 2025.
Stillingen besættes lige så snart den rette kandidat er fundet, også selv om det er inden ansøgningsfristen er udløbet, så skynd dig at ansøge.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.