HL Management A/S
København K

Serviceminded Executive Assistant

Om virksomheden

Vi er et dynamisk og ambitiøst investerings- og property asset management-selskab med stærke værdier, høj faglighed og fokus på kvalitet og ordentlighed. Vi tilbyder vores investorer professionel håndtering af indkøb af investeringsejendomme samt værdiskabende fondsforvaltning.

Vi investerer primært i den klassiske københavnske boligmasse og er FAIF godkendt af Finanstilsynet. Vores vision er at være branchens bedste til ejendomsforædling til glæde for både investorer og lejere og samtidig skabe en uformel, motiverende arbejdsplads for vores medarbejdere.

De seneste 24 måneder har vi fordoblet vores ejendomsportefølje til ca. 1,5 mia. kr., og vi er i fortsat vækst.

Om stillingen

Som EA får du en central rolle i at sikre, at samspillet i ledelsen og bestyrelsen fungerer optimalt, men også at kontoret fungerer optimalt både administrativt og praktisk. Du vil arbejde selvstændigt med mange forskelligartede opgaver, men altid med mulighed for sparring og udvikling. Du får stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dine opgaver.

Dine ansvarsområder inkluderer:

  • Planlægning og udarbejdelse af materiale til bestyrelsesmøder herunder referater.
  • Udarbejdelse og opfølgning på årshjul i forhold til oprettelse af FAIF-tilladelse
  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af investorpræsentationer og hjemmeside
  • Bistå ledelsen i at få en travl hverdag til at fungerer optimalt
  • Assisterer med HR-opgaver (rekruttering og on-bording)
  • Opdatering af procedurer, personalehåndbog og interne processer
  • Drift og vedligeholdelse af kontoret (indkøb, mødeforberedelse, gæstemodtagelse m.m.)
  • Diverse ad hoc-opgaver

Dine kvalifikationer

Vi søger en struktureret og serviceminded EA, der tager ansvar og følger opgaver helt til dørs. Du trives i en rolle, hvor dagene er forskellige, og hvor du både arbejder selvstændigt og som en del af et team.

Dine kvalifikationer må gerne understøtte:

  • Har erfaring fra en lignende administrativ og koordinerende rolle
  • Er fleksibel, imødekommende og løsningsorienteret
  • Har juridisk indblik i selskabsret
  • Er fortrolig med Outlook, Word og generel IT-anvendelse PowerPoint
  • Har overblik og kan håndtere mange opgaver samtidigt
  • Erfaring med HR-administration, men dette er ikke et krav

Vi tilbyder

Du bliver en del af en ambitiøs vækstvirksomhed med korte beslutningsveje og tæt kontakt til ledelsen. Vi har en uformel omgangstone, hjælper hinanden og har fokus på både faglig og personlig udvikling. Endvidere tilbydes:

  • 37 timer pr. uge.
  • 5 ugers ferie + 5 feriefridage
  • Fleksible arbejdstider
  • Pensionsordning
  • Sundhedsforsikring
  • Attraktiv frokostordning

Vi har en central placering i København K lige ved Kongens Have og tæt på Metro.

Kontakt og ansøgning

Send en ansøgning med vedlagt CV og relevant dokumentation via linket "Ansøg" på denne side.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til: Gitte Skov på telefon 24 44 71 91 eller e-mail gs@hlmanagement.dk.

Når vi har fundet den rette kandidat, lukker vi stillingsopslaget. Alle ansøgninger behandles fortroligt.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.