Admin By Request ApS
Aalborg

Økonomiassistent

Struktureret og serviceminded kollega til vores administrationsteam søges til vores kontor i Aalborg. Stillingen er bred og spænder over klassiske administrative og bogholderimæssige opgaver samt ad hoc HR-relaterede opgaver.

Hvem er vi?

Admin By Request er et innovativt IT-firma med base i Aalborg der udvikler sikkerhedssoftware der øger sikkerheden og produktiviteten for virksomheder over hele verden. Vi har hovedkontor i Aalborg, mens vores øvrige kollegaer er spredt globalt, primært i USA, England og New Zealand. Vi udvikler platformen Admin By Request Zero Trust Platform, som kort sagt bl.a. anvendes til at administrere administratorrettigheder på virksomheders computere, sikre fjernadgang til deres servere og løse andre sikkerhedsrelateret udfordringer i erhvervslivet.

Hvad kan vi tilbyde?

Vi tilbyder et frit og uformelt arbejdsmiljø, hvor fleksibilitet og socialt samvær er i højsædet. Vores kontor er centralt placeret i Aalborg og byder på moderne faciliteter samt en række personalegoder så som massage, frokostordning, bruttolønsordning og meget mere. Da Admin By Request er en global aktør i markedet, tilbyder vi et arbejdsmiljø, hvor du kommer til at arbejde med kunder og kollegaer fra alle verdens hjørner.

Dine opgaver

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Daglig bogføring og økonomi opgaver.

Dine sekundære arbejdsopgaver bliver:
At være administrativ blæksprutte for diverse opgaver, som f.eks.:

  • Indsamling og registrering af timeskemaer for timelønsansatte
  • Pre-employment planlægning og koordinering
  • Onboarding af nye medarbejdere
  • Søge refusioner og hjælpe med AMO-arbejde og APV-processer
  • Håndtere pensionstilmelding, bruttolønsordninger og andre personalegoder
  • Indkøb af kontorartiker
  • Organisere fødselsdage, mærkedage og så indkøb af gaver og gratialer.

Hvem søger vi?

Vi søger efter en person, som har erfaring med bogholderi og bogføring, men som også kan trives med HRrelaterede opgaver. Det er en klar forventning, at du har arbejdet med bogføring før.

Stillingen er en fuldtidsstilling, hvor ca. halvdelen af tiden kommer til at gå med bogholderi, mens den anden kommer til at gå med HR- og administrative opgaver.

Ansøgning

Har du lyst til at blive en del af vores team, bidrage til virksomhedens succes og udvikle dine kompetencer i en IT-orienteret kontekst? Opstart er snarest muligt. Ansøgning sker via Jobindex. Samtaler afholdes løbende.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.