Vernon Sport ApS
København Ø

Regnskabschef

Er du en engageret og ambitiøs regnskabsprofil med stærk forretningsforståelse og brænder du for at sikre en robust og professionel økonomistyring? Så er du måske vores nye regnskabschef hos Vernon Sport.

Vernon Sport er en velkonsolideret og selvfinansieret engrosvirksomhed med 37 års erfaring inden for sport, sko og mode. Virksomheden sælger til hele Skandinavien og beskæftiger 31 medarbejdere og har til huse på Vermundsgade på Østerbro tæt på offentlig transport og parkeringsmulighed. Vernon er en uhøjtidelig arbejdsplads, hvor vi sætter teamwork og sammenhold højt, er ambitiøse samt altid ønsker at være de bedste.

Regnskabs- teamet har ansvaret for alle finansielle opgaver i vores danske selskaber, samt vores aktiviteter i Norge og Sverige. Teamet består af dig som regnskabschef og en bogholder/controller, der arbejder tæt sammen på tværs af opgaver og fagområder. Derfor er det vigtigt du trives med at være hands-on i hverdagen.

Vi har en hverdag præget af højt tempo, mange ad hoc-opgaver og faglige udfordringer – derfor er det essentielt at du befinder dig godt med at holde overblik, arbejde struktureret, tage ansvar samt overholde deadlines. Som en del af en administration i en kreativ branche er det også naturligt, at du hjælper dine kollegaer på tværs af organisationen og bidrager til løbende procesoptimering.

Dine primære ansvarsområder

  • Månedsafslutning med hjælp fra bogholder/controller
  • Månedsrapportering til direktøren
  • Likviditetsstyring og løbende opfølgning
  • Overvågning og sikring af valutarisici
  • Budget-udarbejdelse
  • Årsregnskab og materiale til revisor
  • Kreditvurdering og opfølgning på debitorer
  • Projektopfølgning og deltagelse i relevante IT-projekter
  • Mulighed for deltagelse i selskabets ledergruppe
  • Mulighed for deltagelse i selskabets IT-udviklingsgruppe

Vi forestiller os, at du...

  • Har erfaring fra en lignende rolle – gerne brancherelevant
  • Har en stærk regnskabsfaglighed
  • Motiveres af en rolle, hvor du arbejder operationelt og hands-on
  • Har lyst til at arbejde med og optimere finansielle processer
  • Har solid IT-forståelse og erfaring med ERP-systemer – gerne Navision
  • Arbejder rutineret i Excel
  • Taler og skriver dansk og engelsk på et godt niveau – forstår du også svensk, er det et plus
  • Brænder for at skabe solide og gennemarbejdede resultater af høj kvalitet

Ansættelse og vilkår

Løn og øvrige vilkår forhandles ud fra dine kvalifikationer. Vi afholder samtaler løbende og ønsker tiltrædelse i løbet af 4. kvartal.

Lyder det som noget for dig?

Send din ansøgning og CV til job@vernon.dk hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig!