
Kundeservicemedarbejder
HOME-TEX kundeserviceteam søger ny kollega – er du en people-person, hurtig på tasterne og kan man høre dit smil i telefonen, så er det lige dig vi leder efter!
HOME-TEX er en e-handelsvirksomhed i stor vækst, og vi har brug for en ny kollega som vil være en engageret del af vores kundeserviceteam, og løfte det til nye højder. På webshoppen forhandler vi et bredt udvalg af boligtekstiler, dyner, puder, senge, madrasser og alt hvad der ellers følger med. Vi afsender ordrer alle hverdage og vi sætter en stor ære i at yde god service og tilfredse kunder!
Kan du genkende dig i nedstående?
- Du kan lide at snakke med kunder, du er lidt af en sælger af natur og din kundeservice skinner igennem både på skrift og pr. telefon.
- Du har erfaring fra et lignende job, med fokus på kundehenvendelser på både telefon og mail.
- Du kan arbejde selvstændigt, i team – Du er handlekraftig, tager initiativ og tør træffe beslutninger når det kræves.
- Du er god til og glad for, en hverdag med rutinepræget detaljearbejde.
- Du bygger nemt struktur og gode rutiner for dig selv og dine kollegaer.
- Du trives med ansvar, og følger opgaver helt til dørs.
- Du bevarer overblikket og planlægning kommer nemt til dig.
- Du kan navigere en travl hverdag, hvor opgaverne spænder bredt og ofte skal prioritere dagligt i opgaverne, så I sammen kommer i mål.
- Du trives i processen med at lære nyt, og søger det også gerne selv. Du er hurtig til at sætte dig ind i nye områder og systemer.
- Dit positive sind og store smil smitter nemt af på dem der er omkring dig.
Om jobbet og arbejdsopgaverne:
Du vil blive en del af et kundeserviceteam på 3 medarbejdere og en daglig leder. Sammen i teamet løser I alle daglige henvendelser fra kunder, og sørger for at kunderne kommer afsted med en positiv oplevelse både personligt i vores showroom og online via telefon og mail. Du vil blive en del af virksomhedens knudepunkt, det er jeres team der binder lager, indkøb m.fl. sammen med kunderne.
(Der følger selvfølgelig oplæring i produkter, systemer og sortiment.)
Opgaver:
- Bevarelse af telefon henvendelser – både rådgivning og ordrehåndtering.
- Besvarelser af henvendelser via mail.
- Retur proces – håndtering af returordrer.
- Salg i vores helt nye showroom
- Opfyldning af produkter i showroom, samt sørge for at det altid er præsentabelt.
- Modtage feedback fra kunderne, som du kan kommunikere videre
Vi tilbyder:
- En arbejdsplads placeret midt på Sjælland
- Arbejdstid primært på hverdage mellem kl. 7-16
- En stilling i en virksomhed i vækst
- Kort vej fra tanke til handling
- Gode faglige udviklingsmuligheder
- Firmabetalt frokostordning – samt kaffe, the og diverse varme drikke
- Mange gode og søde kollegaer
- Lækre personalerabatter til shoppen
- Fejre succeserne sammen ved sociale arrangementer
Søg stillingen!
Send din ansøgning og dit CV inkl. billede af dig selv - via Jobindex.
Tiltrædelse: September/Oktober.
Vi indkalder løbende til samtale, og tillader os at fjerne annoncen når stillingen er besat.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at sende en mail til: Peter@borgdesign.dk, ATT: Kundeservicemedarbejder, så besvares den hurtigst muligt.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.