
CBO-koordinator
Virksomheden designer og sælger tøj til kvinder under de to brands FREEQUENT og Cph Muse.
Vil du være med på vores salgshold?
Vi er i en rivende udvikling, og søger en dedikeret CBO-koordinator, der kan drive og udvikle vores indsats på key accounts, på tværs af markeder og platforme.
Hvad skal du lave?
Som CBO-koordinator vil du være ansvarlig for den daglige håndtering af data til vores største key accounts. Dit fokus vil være at sikre effektiv datastyring, opbygge struktur og fungere som bindeled mellem afdelinger, systemer og eksterne platforme, og sikre at den rette datakvalitet leveres til rette tid.
Du vil bl.a. blive ansvarlig for følgende opgaver:
- Vedligehold og opdatering af produktdata til key accounts.
- Behandling af ordrer fra key accounts.
- Koordinering på eksterne CBO-platforme.
- Sikre tæt samarbejde med logistik, indkøb og marketing, så der sikres korrekt dataoverførsel.
- Sikre at vi efterkommer kundernes krav til datakvalitet, sustainability tags og levering.
- Bidrage til forecasting, salgstiltag og levere input til salgs- og statusmøder.
- Udføre diverse administrative back-end opgaver relateret til vores key accounts.
Hvem er du?
- Du er skarp på struktur og er detaljeorienteret.
- Du har en kommerciel forretningsforståelse med en kundeorienteret tilgang.
- Du trives med deadlines og stor datamængde, og evner at tage ansvaret og følge opgaven til dørs.
- Du har stærke samarbejdsevner på tværs af organisationen. Vi tror på, at vi når længst, når vi løfter i flok.
- Du møder både kolleger og kunder med en imødekommende og hjælpsom attitude.
- Du har det bedst, når der er knivskarp struktur og orden omkring dig.
Faglige kvalifikationer
- Erfaring fra salg eller E-commerce, gerne inden for tekstil- eller livstilsbranchen.
- Stærke Excel-kompetencer og erfaring med datastyring, og evt. kendskab til PIM-systemer.
- God forretningsforståelse for B2B salg, key accounts og online-platforme.
- Gode kommunikative evner på dansk og engelsk, i både skrift og tale. Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du også har kendskab til tysk.
- Struktureret, analytisk og god til at arbejde på tværs af afdelinger.
- Øje for detaljerne, og du sætter en ære i at opgaver bliver løst både med høj kvalitet og rettidigt.
Du tilbydes
- En central rolle i en ambitiøs salgsafdeling med fokus på international vækst.
- Et dynamisk og entreprenant miljø i en branche i konstant udvikling.
- Gode og dygtige kolleger med høj positivitet og passion.
- Mulighed for faglig udvikling i skæringspunktet mellem salg, data og digital handel.
- Løn- og ansættelsesvilkår på konkurrencedygtigt niveau.
Hvor og hvornår?
Din nye arbejdsplads ligger i Kolding, hvor du vil blive mødt af en imødekommende og dedikeret kultur, med stort socialt engagement. Vi tilbyder en fuldtidsstilling på 37 timer. Tiltrædelse snarest muligt.
Hvad er næste skridt?
UnikRecruitment bistår Brands of Scandinavia ved denne rekrutteringsopgave. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Kjærgaard, UnikRecruitment på tlf. 2222 4000.