Tempur Sealy Danmark A/S
Odense C

Teamleder til kundeservice

Vil du hjælpe danskerne med at sove bedre? Det kan du som Teamleder af kundeservice hos TEMPUR® Danmark.

Vi søger en Teamleder til kundeservice i Danmark, der får ansvaret for at motivere og udvikle et kompetent kundeserviceteam bestående af tre engagerede medarbejdere – og samtidig vil være en aktiv del af den daglige kundekontakt og ordrebehandling. I kundeservice hos TEMPUR® betjener vi kunder og vores forhandlere via telefon og e-mail. Dit arbejdssted vil være hovedkontoret i Odense.

Kundeservice er en nøglefunktion for TEMPUR®. Du skal have overblik, kontrol og være en vigtig støtte til dit team. Med dit sikre blik for detaljer, vil du løfte kundeoplevelsen til at blive endnu mere smidig og solid.

Vi søger en person, der er en glad og engageret kollega, som kan lide at bidrage til et godt arbejdsmiljø. Du er pligtopfyldende og ansvarsbevidst og har en serviceminded tilgang til både eget team, kunder og kolleger, og du går foran med et godt eksempel. Du har en løsningsorienteret og ansvarlig tilgang til din rolle – og du møder op med god arbejdsmoral, stærke samarbejdsevner, samt kommer med forslag til forbedringer og optimeringer. Du sætter en ære i at have overblik, struktur og kontrol, samt har gode kommunikations- og samarbejdsevner.

Det vigtigste er, at du er nysgerrig, lærevillig og har et stærkt ønske om at udvikle både dig selv, dit team og den virksomhed, du arbejder i. Du vil få grundig og god oplæring.

Arbejdsopgaver

  • Daglig ledelse og udvikling af teamet og sørge for, at de har de redskaber de skal bruge til at udfylde deres arbejdsopgaver
  • Være en aktiv del af at betjene kunder og forhandlere via telefon og e-mail
  • Håndtere ordretastning og opfølgning i vores Microsoft-baserede ordre-/ERP-system
  • Have godt overblik over lagersituationen
  • Være en ressourceperson med god og detaljeret produktviden
  • Tæt samarbejde med øvrige afdelinger for at forbedre processer og kundeoplevelser, samt give support
  • Håndtere og afgøre servicesager i samarbejde med teamet

Din baggrund

  • Du skal have erfaring med salg og kundeservice
  • Du skal kunne lide at tale med mange forskellige mennesker
  • Du har gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner på dansk og engelsk.
  • Du skal have kendskab til og viden om forskellige Microsoft-løsninger

Hvorfor vælge Tempur®?

Du bliver en del af et globalt brand, der brænder for at forbedre søvnkvaliteten for mennesker verden over. Hos TEMPUR® efterlever vi vores værdier – passion, innovation, kundefokus og ansvarlighed – i alt, hvad de gør. Som ansat i TEMPUR® arbejder du for vores vision: Forbedre søvn for flere mennesker, hver nat, over hele verden.

Arbejdstiden vil være 37 timer ugentligt fordelt på mandag til fredag 08.00 til 16.00. Vi ser frem til at høre fra dig.

Hvis du har spørgsmål kontakt venligst: Jette Prip på telefon 29 92 24 41.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.