
Indkøbsassistent – (30/37 timer pr. uge)
For at kunne supportere vores virksomhed bedst muligt søger vi en ny indkøbsassistent. Erfaring fra en indkøbsafdeling er en forudsætning.
Af opgaver, der ligger i stillingen, kan nævnes:
- Indhentning af tilbud og valg af omkostningsleverandører
- Strukturering af leverandøraftaler
- Aktivt arbejde med forbedring af working capital
- Gennemgang af større indkøbspris og kostprisændringer
- Diverse indberetninger (WEE, VANA mv.)
- Disponering/Back-up på disponering
- Beregning af IPO
- Ad hoc-spm., problemstillinger, analyser mv
Du vil blive oplært, og arbejde tæt sammen med de andre i afdelingen, samt få en bred kontaktflade i virksomheden.
Erfaring med ERP-systemet M3 er en fordel, men ikke et krav.
Ansættelsesstart: Hurtigst muligt.
Kontakt: For yderligere spm. venligst kontakt nedenstående:
- Jeanette Kallehauge, telefon 48784622, mail JLK@oeland.dk
CV og evt en kort ansøgning bedes sendt via QuickApply-knappen "Ansøg".
Øland er Danmarks førende leverandør af ventilations- og isoleringsprodukter. Siden 1981 har Øland brugt sin viden om branchen og sin nysgerrighed til samarbejde på at finde de bedste løsninger til deres kunder.
Vi ønsker at være den mest kompetence, rådgivende og bæredygtige leverandør indenfor indeklima og brandsikring.
Virksomheden er præget af et fladt hierarki, respekt for hinanden og vores samarbejdspartnere. Det skal være sjovt at gå på arbejde, samtidig med vi gør vores bedste.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.