Ragn-Sells Danmark A/S
Kolding

Ny administrativ kollega med flair for logistik til vores afsætningsteam

Vi skal hurtigst muligt bruge en ny kollega til vores administrative team i Kolding – er det dig? Så læs med her.

Ragn-Sells aktiviteter stiger i forbindelse med øget fokus på den grønne omstilling, så derfor har vi brug for en ny administrativ kollega, som kan supportere vores logistikteam i Kolding. I din daglige funktion kommer du til at fungere som bindeled imellem de administrative opgaver omkring lagre, kunder og vores logistikfunktion, som sørger for at sætte kørsler af varer op.

Vores logistikkontorer har til opgave at planlægge, booke og administrere transporter fra Ragn-Sells til kunder og behandlingsfaciliteter i ind- og udland samt afregningen af både køb og salg af vores varer. Vi koordinerer også transporter mellem forskellige Ragn-Sells anlæg og transportopgaver for eksterne kunder. Jobbet indebærer ansvar for den daglig kontakt med produktionsfaciliteter, kunder og transportører samt disponeringer og registreringer af transporter i vores systemer.

Du bliver en del af en åben og ærlig organisation, hvor der er højt til loftet og mulighed for selv at kunne sætte dit præg på din hverdag.

Primæropgaver:

  • Opsætning og booking ang. kørsler med tilhørende papirdokumentation
  • Intern bookning af biler i DK fra diverse læssesteder til forskellige modtagere
  • Afregning af vores kunder
  • Løbende kontakt og ajour førelse af aftaler med vores kunder
  • Godkendelse af leverandørfakturaer
  • Mængdebudgetter samt kontrol af aftaler
  • Månedsafslutning
  • Indtastning samt kontrol af lagere

Sekundæropgaver:

  • Deltagelse i drift- og planlægningsmøder
  • Opsætning og booking ang. kørsler med tilhørende papirdokumentation
  • Prisforhandlinger med transportører, både P-Trailer, Walking Floor og Søcontainere
  • Bestilling af søcontainere, koordinering med læssesteder + speditører og alt andet vedr. containere, f.eks. priser, B/L Instruktion, B/L godkendelse, frigivelser af containere os

Faglig profil:

  • Erfaren bruger af online systemer
  • Gode kundskaber i Excel, Outlook og Word
  • Relevant logistik-/speditøruddannelse er en fordel
  • Det er en fordel at have kendskab til branchen

Personlig profil:

  • Kan arbejde med mange bolde i luften og skal kunne tage hurtige beslutninger
  • Åben og konstruktiv i dialog og adfærd
  • Resultatorienteret med en forståelse af de økonomiske konsekvenser af transport
  • Har gode dansk- og engelskkundskaber, både skriftligt og mundtligt. Det vægter positivt, hvis du også forstår/kan tale tysk
  • Omstillingsparat og løsningsorienteret
  • Du kan samarbejde og inspirere dine kollegaer

Rekrutteringsprocessen stopper, når den rigtige kandidat er fundet.

Evt. spørgsmål besvares af René Jensen, telefon +45 22 20 89 60.

Din ansøgning samt CV sendes til job@ragnsells.com att. René Jensen i emnefeltet.