ISHØJ HEGN A/S
Ishøj

Barselsvikariat med mulighed for forlængelse til Montageafdelingen

Vores koordinator/driftsplanlægger er blevet gravid, så nu mangler vi en barselsvikar, som kan planlægge vores teknikeres hverdag.

Vil du være en del af et mindre montagekontor, hvor sparring og samarbejde med vores montageleder får hverdagen til at gå op for 4 teknikere og 22 montører.

Selvom vi har travlt, har du ofte vores kontor helt for dig selv – og stor frihed til at løse dine opgaver.

Her taler alle med alle. Selvom vi har meget forskellige opgaver, så er de lige vigtige. Vi er en god gruppe af blandede personligheder, som behandler hinanden godt og ikke går af vejen for en snak,” fortæller Alan Lysdal, produktionschef.

Det er os med de blå skilte

Du kender os sikkert fra de blå skilte rundt omkring i landet. Vi er nemlig Sjællands største hegnsfirma og fremstiller hegn, låger, områdesikring og adgangskontrol af høj kvalitet. I alt er vi ca. 60 kolleger fordelt på hovedkontoret i Ishøj og afdelingen i Fredericia.

Du får din base i Ishøj sammen med Alan, og Kjeld som er montageleder. Begge er ofte ude af huset, og så er det din struktur og sans for detaljen, der styrer kontoret.

Du skaber struktur og prioriterer i hverdagen

Til at starte med får du ansvaret for vores 4 teknikere. Din dag ligger typisk mellem kl. 7-16. Præcis hvordan du lægger timerne, er op til dig, så det passer med din hverdag.

Du får en alsidig dag, hvor du bliver et vigtigt bindeled mellem kunder, montageledere, teknikere og ledelsen, når du:

  • koordinerer og planlægger teknikernes arbejde løbende og sikrer, at vi anvender vores ressourcer optimalt
  • betjener vores adgangskontrolsystemer, hvor du opretter brugergrupper og brugere
  • sikrer, at vi overholder deadlines og kvalitetsstandarder
  • håndterer dokumentation og rapportering i forbindelse med sagerne
  • håndterer fx kundeoplysninger, bestillinger, serviceaftaler eller ordrer på reservedele.

Du kommer også til at hjælpe Kjeld, som tager sig af vores 22 montører. Og ved ferier tager I over for hinanden. Vi lærer dig det hele hen ad vejen,” forklarer Alan.

Du kan det der med at planlægge andres tid

Vi leder efter dig, der kan lide at skabe struktur og overblik, prioritere og har styr på detaljen. Du har intet imod at arbejde på egen hånd og tager selv initiativ, hvis du lige ser en opgave, du kan løse. Samtidig kan du sige til og fra og kommer gerne med indspark. Og så er du god til at samarbejde med mange forskellige typer mennesker. Endelig forestiller vi os, at du:

  • har god erfaring med planlægning og koordinering af kollegers tid
  • er god til IT og systemer, så du kan arbejde med Excel, tidsregistreringer og være med, når vi skal have et nyt system
  • måske har lidt teknisk indsigt, ikke et krav, men vil være en fordel
  • taler og skriver dansk.

Vi tilbyder pensionsordning og ansættelse i henhold til Industriens overenskomst, en attraktiv sundhedsforsikring samt en 9% fritvalgskonto. Og så skal vi jo heller ikke glemme at nævne, at vi spiser morgenmad sammen hver fredag, holder en sommer- og julefest samt månedlige opdateringsmøder.

Må vi være dine nye kolleger?

Så send os dit CV på dansk til job@ishoj-hegn.dk, hvor du også skriver et par linjer om, hvorfor du vil være en del af teamet. Vi tager løbende kandidater ind til samtale. Opstart på jobbet er onsdag den 1/10 2025.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Kjeld på telefon 40 82 25 16.

Vi glæder os til at høre fra dig!