ActivCare A/S
Randers SØ

Er du vores nye engagerede teamleder til vores teamsafdeling i Randers?

Vi ved ikke præcis, hvor du er i livet, men måske har du et ønske om at bruge din faglighed på en ny måde og i et rigtig godt og humoristisk team med familievenlige arbejdstider.

Bliv vores nye engagerede teamleder i Randers!

Vi udvider afdelingen, da vi har travlt med vores nye forretningsområde omhandlende støtte og specialordninger, og søger derfor en fagligt dygtig teamleder til vores teamsafdeling i Randers. Er du klar til at tage din faglighed til nye højder i et humoristisk og familievenligt team? Så er det dig, vi søger!

Det er bare fedt, når vi får puslespillet til at gå op, og vi finder de rette medarbejdere til vores team omkring borger i eget hjem. Vi forsøger altid at tackle arbejdsdagen med en god portion humor og en sjov bemærkning. Sådan er vi.

Pia, teamleder i Holte.

En professionel afdeling med plads til udvikling

Som vores nye kollega bliver du en del af teamsafdelingen i Randers med kolleger i Holte og Odense. Når du er oplært, vil du i tæt samarbejde med dit team koordinere og matche kandidater med borgere i deres hjem for at sikre velfungerende teams, der både matcher personlige og faglige kompetencer. Du skal kunne håndtere mange opgaver, herunder skriftlige og telefoniske henvendelser fra sundhedsfagligt personale, respirationscentre, regioner, kommuner, borgere og pårørende. Samtidig skal du sikre sikker drift af og trivsel på dine teams og bidrage til den gode service, vi leverer inden for det respiratoriske og kommunale område både med børn og voksne.

Dine ansvarsområder vil bl.a. være:

  • Daglig ledelse og faglig sparring af dine teams
  • Håndtering af vores støtte og special ordninger samt respiratoriske teams
  • Vagtplanlægning samt diverse personaleadministration
  • Planlægning og afholdelse af personalemøder
  • Opfølgning på faglige instrukser
  • Tæt samarbejde med både vores interne rekrutteringsafdeling samt vores kundekonsulenter

Kendskab til Sofus dagbogsprogrammet vil være en fordel men ikke et krav.

Vores daglige samarbejde på kontoret sikrer, at kvaliteten af vores arbejde altid er i top, så vi kan levere de bedste løsninger til vores borgere og kunder. Sammen skaber vi en dynamisk og lærerig arbejdsplads, hvor vi alle kan trives og udvikle os.

I teams-afdelingen er vi hinandens ressourcer. Vi supplerer hinanden rigtig godt med vores forskellige personligheder og faglige baggrunde. Vi bruger meget humor i vores hverdag, så det bliver sjovere at gå på arbejde. Vi har nogle gode personalefordele og en god fleksibilitet fra ledelsen.

- Mette, teamleder på kontoret i Randers.

Vi fordeler vagterne så vidt muligt efter dine ønsker

Telefonerne er på landsplan åbne hver dag året rundt fra kl. 06.00 til 24.00, så arbejdstiden vil være i dette tidsrum, men fortrinsvis i dagtimerne på hverdage. Derudover har vi også dage, hvor arbejdet varetages hjemmefra. Der vil være weekendarbejde cirka hver 9. weekend.

Din baggrund

  • Det er et krav, at du har en sundhedsfaglig uddannelse som social- og sundhedsassistent med 4 års erfaring eller sygeplejerske
  • Du formår at kombinere dine sundhedsfaglige kompetencer med et kommercielt mindset
  • Du behersker it på et højt niveau
  • Du kan lide at tale i telefon
  • Du er serviceminded og bidrager med positiv energi og godt humør
  • Du har kørekort og kan stille bil til rådighed

Hvem er ActivCare?

ActivCare A/S er en af Danmarks største udbydere af sundhedsfagligt personale til social- og sundhedssektoren samt respiratoriske ordninger hos hjemmeboende borgere. Derudover tilbyder vi Støtte og special-ordninger til både børn og voksne i eget hjem. Vi arbejder på at blive Danmarks mest attraktive udbyder af social- og sundhedsfagligt samt respiratorisk personale. ActivCare drifter både regionale og kommunale teams-ordninger på landsplan og er førende specialister på området. Dette inkluderer borgere med respiratoriske udfordringer, der kræver overvågning 24 timer i døgnet, samt teams omkring børn med f.eks. epilepsi, hvor der er behov for aflastning af forældre.

Er du interesseret?

Send en kort ansøgning samt CV via knappen ”Ansøg”. Ansøgningsfristen er d. 17.08.2025, med ønsket opstart d. 01.10.2025 på 37 timer. Første samtale afholdes d. 21.08.2025 og anden samtale d. 25.08.2025.

Har du spørgsmål til stillingen, rettes henvendelse til afdelingsleder Kathrine Hvam Jørgensen på Kajo@activcare.dk eller på telefon 22 68 15 27.

ActivCare tilbyder attraktive ansættelsesvilkår, løn efter kvalifikationer, sundhedsforsikring og pension.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.