Operate A/S
København N

Servicemedarbejder/receptionist

Vi søger en stabil, serviceminded og effektiv medarbejder, som har lyst til at være en del af hverdagen i vores levende og ambitiøse konsulenthus med 60-70 dygtige kolleger. Stillingen er en tidsbegrænset fuldtidsansættelse fra 2. september 2025 til 30. juni 2026.

Dine opgaver

Du vil få en central rolle i hverdagen hos Operate med en kombination af receptions- og serviceopgaver, herunder:

  • Klargøring og anretning af frokost til medarbejderne
  • Afrydning og oprydning efter frokost
  • Forberedelse og afrydning ved møder
  • Lettere rengøring og generel orden, så alle lokaler fremstår pæne og ryddelige
  • Hjælp til indretning og opsætning
  • Lagerstyring og opfyldning af varer (fx kontorartikler og drikkevarer)
  • Udsmidning af affald
  • Småindkøb og ærinder, som fx tur til bageren og bestilling af vare
  • Telefonpasning og modtagelse af gæster
  • Ad-hoc opgaver efter behov

Lidt om dig

Du er måske netop gået ud af gymnasiet og i gang med et sabbatår – og nu klar til at få værdifuld erhvervserfaring.

Du har lyst til at være en aktiv del af dagligdagen i et velfungerende hus og trives med at gøre en forskel gennem god service. Måske har du allerede erfaring fra et lignende job – måske ikke – det vigtigste er, at du har gåpåmod og lyst til at lære.

Du er imødekommende, præsentabel og praktisk anlagt. Du tager fat, hvor der er brug for det, og sætter en ære i at få tingene til at spille – både foran og bag kulissen.

Vi forventer, at du:

  • Har sans for detaljer og spotter det, der mangler – og handler på det
  • Trives med struktur og orden og har flair for detaljen
  • Bevarer overblikket og arbejder effektivt – også når der er travlt
  • Er god til at kommunikere med både kolleger og gæster – både i huset og i telefonen
  • Har en naturlig lyst til at yde god service og hjælpe til, hvor det er nødvendigt
  • Er selvstændig og ikke bleg for at tage initiativer
  • Har en professionel og positiv indstilling til jobbet

Lidt om os

Operate-huset rummer foruden Operate også de to søstervirksomheder Operate Technology og Operate Experience. Sammen holder vi til i et lyst og indbydende hus fordelt på fem etager – fra kælderen til 3. sal – lige ved siden af Assistens Kirkegård på Nørrebro.

Vi er i alt 60-70 engagerede og venlige kolleger, herunder rådgivere, konsulenter, designere og IT-specialister. Stemningen er uhøjtidelig, tempoet er højt, og du kan se frem til en både sjov og travl hverdag.

Du bliver en del af Service-teamet under Ledelsessekretariatet – et lille hold på cirka 10 medarbejdere, der hver dag får huset til at køre gnidningsfrit.

Praktisk information

Ansættelsen er i henhold til Industriens Overenskomst.

Ønsker du at vide mere om jobbet, kan du ringe til Service Manager Ditte Bay Haugelund fra uge 33 på telefon 38 16 80 90.

Læs mere om vores dejlige arbejdsplads her: www.operate.dk.

Ansøgning samt CV skal sendes til job@operate.dk. Skriv ”Servicemedarbejder/receptionist” i emnefeltet. Vi holder løbende samtaler fra 11. august og frem.