
Assistent til travl speditionsvirksomhed
Motiveres du af en dagligdag med alsidige arbejdsopgaver, mange bolde i luften, fokus på kvalitet og er du klar til at bidrage positivt til et velfungerende team, så er du måske vores nye kollega i vores import afdeling.
Vi tilbyder én fuldtidsstilling (37 timer) med snarlig tiltrædelse, på vores kontor i Padborg. Vi har et godt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der sjældent er langt fra tanke til handling. Udvikling og vækst prioriteres sammen med arbejdsglæde og tilfredse medarbejdere.
Arbejdstid vil som udgangspunkt være kl. 8.00 – 16.00 med vagtordning ifm. helligdage etc.
Opstart snarest muligt. Løn efter kvalifikationer.
Du vil få ansvar for
- Saml og behandl bookinger fra forskellige systemer
- Book tidsintervaller til på- og aflæsning
- Send ordrer til partnere og speditionsvirksomheder
- Administrative opgaver såsom omkostningsreservationer, lastbil- og trailerinput mv
Din profil
Du er god til at arbejde systematisk, struktureret og forstår på egen hånd at prioritere dine arbejdsopgaver. Du er selvkørende og kender vigtigheden af, at arbejdet bliver udført korrekt. Samtidig trives du med at have en bred kontaktflade til såvel kunder som kollegaer i både ind-og udland. Vores koncernsprog er engelsk, og vi forventer derfor, at du behersker dansk og engelsk samt har kendskab tysk.
Du navigerer uden besvær rundt i flere systemer bl.a. MS Office-pakken (Outlook, Word og Excel) og gerne med kendskab til Microsoft Dynamics NAV. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke vigtig, men vi forventer, at du har et vist kendskab til transportbranchen. Det vigtigste er dog, at du er frisk på at lære og udvikle dig.
Søg jobbet
Er du blevet nysgerrig? Og ser du dine kvalifikationer gøre en forskel hos os? Hvis du kan se dig selv i stillingen som speditørassistent, så send os din ansøgning, cv og andre relevante oplysninger senest 25.7.25 - vi afholder samtaler løbende.
Ved spørgsmål til stillingen kan du kontakte teamleder Christian Petersen på tlf.: 5164 3831.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.