Ragn-Sells Danmark A/S

Ny administrativ kollega til vores team i Næstved

Brænder du for at få hverdagen til at glide – og vil du arbejde for en grønnere fremtid?

Hos Ragn-Sells Danmark vokser vores aktiviteter i takt med den grønne omstilling, og derfor søger vi en ny kollega til vores administrative team i Næstved.

Vi leder efter en struktureret og serviceminded administrativ medarbejder, der trives med at være bindeled mellem kunder, drift og logistik. Du bliver en vigtig del af vores team, hvor åbenhed, tillid og udvikling er en naturlig del af hverdagen.

Primæropgaver:

  • Afregning af vores kunder
  • Løbende kontakt og ajourførelse af aftaler med vores kunder
  • Godkendelse af leverandørfakturaer
  • Månedsafslutning
  • Indtastning samt kontrol af lagere

Sekundæropgaver:

  • Deltagelse i drift- og planlægningsmøder
  • Opsætning og booking ang. kørsler med tilhørende papirdokumentation

Hvem er du?

Fagligt:

  • Erfaren bruger af IT-systemer
  • God til Excel, Outlook og Word
  • Kendskab til affaldsbranchen er en fordel, men ikke et krav

Personligt:

  • Du har overblik og trives med mange opgaver ad gangen
  • Du er åben, konstruktiv og samarbejdsorienteret
  • Du kan kommunikere flydende på dansk og engelsk – både skriftligt og mundtligt
  • Du er omstillingsparat og løsningsorienteret

Hvad tilbyder vi?

  • En hverdag med meningsfulde opgaver i en virksomhed med fokus på bæredygtighed
  • Et uformelt og åbent arbejdsmiljø med korte beslutningsveje
  • Mulighed for at sætte dit præg på processer og arbejdsopgaver

Lyder det som noget for dig?

Send din ansøgning og dit CV til job@ragnsells.com att. Mads Tage Nissen hurtigst muligt.

Vi holder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette.

Har du spørgsmål? Kontakt Mads Tage Nissen på telefon +45 22 20 69 45.

Læs mere om os på www.ragnsells.dk