Advodan Glostrup København
Glostrup og mulighed for hjemmearbejde
Jobindex søger for Advodan Glostrup København

Ejendomsadministrator med lyst til indflydelse og udvikling til et stærkt fagligt team

Du kommer nemlig til at arbejde på et kontor, der er småt nok til, at du kan påvirke vores måde at gøre tingene på – samtidig med at vi er store nok til at være helt i front rent fagligt og konstant på jagt efter udvikling. Også din.

Vi hører meget gerne fra dig, som har erfaring som ejendomsadministrator, og som vil være en del af et fagligt stærk team – i en afdeling, der har oplevet stabil vækst over en længere årrække.

Vi finder ud af sammen, hvor økonomitungt dit job bliver. For generelt er vi gode til at arrangere os efter kompetencer, så folk har flest af de opgaver, de trives bedst med.

Et lille og centralt kontor, hvor vi kommer hinanden ved

Du bliver en del af et team på 6 ejendomsadministratorer,1 controller og 1 administrationschef samt 3 advokater. Vi holder løbene hinanden opdateret på vores 130 ejendomme under vores ugemøder, hvor vi også vender idéer til nye arbejdsgange. Og da vi har 1-2 ugentlige hjemmearbejdsdage, er det også en god lejlighed til at samles alle sammen.

I alt får du 40 kolleger på kontoret, som ligger 5 min fra Glostrup station og klos op ad shopping centret, hvor vi køber frokost. Vi er altså ikke et stort hus, men stadig store nok til, at vi er opmærksomme på at samle tropperne i ny og næ.

Vi har fælles morgenmad hver 2. fredag og et større socialt arrangement for hele huset en gang i kvartalet.

Skab den bedste beboeroplevelse i dine ejendomme

Du har ansvaret for din egen portefølje på 15-20 af andels- og ejerforeninger i Storkøbenhavn.

Du vil bl.a. have:

  • daglig kontakt med ejere, andelshavere mv. herunder f.eks. besvare spørgsmål om alt fra salg til håndtering af vandskader over telefon og mail
  • udsende opkrævninger
  • håndtere andelsoverdragelser og mæglerhenvendelser
  • indkalde til og evt. deltage i forårets generalforsamlinger for dine ejendomme, som referent eller dirigent
  • evt. håndtere fakturerings- og bogføringsopgaver og udarbejde forbrugs-, fælles- og årsregnskaber samt budgetter og kvartalsafstemning – alt efter dine ønsker og kompetencer.

Du administrerer selv din tid, så hverdagen går op, når du skal til generalforsamlinger. Vi er åbne, hvis du ønsker at tage uddannelsen til ejendomsadministrator eller vil på andre relevante kurser.

Du er god til beboerkontakt og har erfaring med tal og administration

  • Du har gerne et par års erfaring som ejendomsadministrator og måske EA-uddannelsen.
  • Du har måske en baggrund som ejendomsmægler, kontoruddannet, advokatsekretær eller arbejder i en bank i dag
  • Du har en god talforståelse, så du kan forklare regnskaber for andre, uanset hvor meget du selv kommer til at lave af dem
  • Du har erfaring med UNIK Bolig 4 (eller et andet administrationssystem) og måske ProBo og ellers god til at sætte dig ind i nye IT-systemer.
  • Du er god til at håndtere de forskellige beboere, så de får den samme gode oplevelse, når de ringer eller mailer – også når det en gang imellem foregår på engelsk.

Skal dit CV have nyt tag over hovedet?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til stillingen eller processen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex, Line Purup, på 7245 9110.

I rekrutteringsprocessen har vi kun brug for dit CV målrettet til denne stilling og gerne et par linjer om din motivation for at søge stillingen, som du sender via nedenstående link, allerede i dag eller senest den 11. august 2025.

Vi indkalder løbende til samtaler, så vent ikke for længe med at søge.

CV’er, der ikke er sendt via linket, kommer ikke i betragtning. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat og indkalder løbende til samtaler.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.

Dit rekrutteringsforløb med Jobindex

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Vi læser de indkomne ansøgninger igennem og overdrager løbende relevante kandidater til virksomheden. Du kan læse om vores rekrutteringsproces på siden Rekrutteringsforløb.