
Backoffice medarbejder/salgsassistent til Teqcoat A/S
I Teqcoat søger vi en fleksibel backoffice medarbejder med et godt overblik som får ansvar for en række forskelligartede administrative og salgsopgaver.
Om stillingen
Dine opgaver vil bl.a. indebære følgende, men er ikke udtømmende:
- Fakturering af kundeordrer
- Lager- og ordrestyring i Business Central
- Svare telefonen når kunder og samarbejdspartnere ringer
- Støtte salgsteamet ift. kunde- og mødeoplæg
- Deltage i udformning af salgsmateriale, SoMe-kampagner etc.
- Sikre et godt administrativt flow mellem salg, produktion og kunder
- Diverse backoffice-opgaver.
Stillingen er på 30-37 timer, og du får plads på vores kontor i Videbæk tæt på Herning.
Din profil
- Du har en relevant uddannelse eller erfaring – med administration som hovedvægt.
- Du har gerne erfaring med fakturering og Business Central – det er dog ikke et krav, da vi gerne lærer dig op i det.
- Du har sans for struktur, orden og præcision i en opgaves udførelse.
- Du er fleksibel, har gåpåmod og er en god kollega.
- Du er en glad person med sans for kundehåndtering.
Sådan søger du
Hvis det lyder som noget for dig, så send din ansøgning og CV til hr@teqton.com. Hvis du har spørgsmål til stillingen, skal du være velkommen til at kontakte Mogens Holdgaard på tlf. 2048 0366 eller Henrik Holck på tlf. 6161 2900 – vær dog opmærksom på, at vi holder sommerferie i ugerne 29 og 30. Vi holder løbende samtaler, og der vil være tiltrædelse snarest muligt eller efter aftale. Vi glæder os til at høre fra dig!
Teqcoat A/S – vi dækker det hele
Teqcoat er vores egen coating fabrik, der har udviklet et unikt produktprogram til fugefri gulve. Produkterne anvendes af vores egne virksomheder, af førende entreprenører i hele Danmark, og sælges i engros/detail. Et kontinuerligt udviklingsarbejde sikrer et program, der møder de nyeste kundekrav, de bedste løsninger og de strengeste miljøkrav.