
Ansvarlig for digital produktudvikling (Product Owner) til digital support og selvbetjening
Vil du være med til at opbygge et helt nyt digitalt produkt fra bunden og skabe digitale løsninger med udgangspunkt i kunderejsen, der gør det nemt for vores brugere at få hjælp, når de har brug for det? Hos Clever søger vi en ny kollega til et nyt team med et vigtigt formål: at gøre vores support og selvbetjening endnu smartere og mere brugervenlig.
Rollen
I det nye team får du en helt central rolle: Du skal, sammen med dine nye kollegaer, være med til at starte teamet op, sætte retning og bygge produktet fra bunden. Det handler om at skabe værdi gennem digitale løsninger, der forbedrer brugerrejsen, understøtter supporten og giver kunderne intuitive muligheder for selvbetjening.
Du bliver nøglen til at definere og realisere en ny produktvision, hvor brugeroplevelse, forretning og teknologi smelter sammen i digitale løsninger, der både hjælper vores kundeserviceteam og gør det nemmere for kunderne at klare udfordringerne selv. Det er her essentielt at balancere forretningsmål, brugerbehov og tekniske rammer – og prioritere, så vi udvikler det rigtige i den rigtige rækkefølge.
Hos os kommer du til at:
- Udvikle og eje vision og roadmap for et nyt digitalt produkt
- Skabe løsninger, der forbedrer supporten og gør det lettere at være kunde hos Clever
- Repræsentere brugeren og spotte potentialer og forbedringsmuligheder i brugerrejsen
- Omsætte vision og idéer til en prioriteret backlog, som teamet kan arbejde effektivt med
- Koordinere med udviklere, UX’ere, koordineringsansvarlige og kollegaer på tværs af Clever
- Kommunikere tydeligt med interessenter og holde dem tæt på den digitale udvikling
Det nye team
Som sagt bliver du en del af et helt nyt team – og du får en nøglerolle i at få det godt fra start. Sammen med teamets projektleder, udviklere og designere skaber I de første versioner af en ny selvbetjeningsløsning. Du vil også samarbejde tæt med forretningen, særligt vores kundeservice-teams, om at omsætte behov til løsninger.
Du vil også indgå i et aktivt fællesskab af lignende roller, hvor vi sikrer, at vores produkter spiller sammen og understøtter fælles mål, samt koordinere med andre teams og forretningsområder, der påvirkes af eller bidrager til din løsning.
Vi leder efter dig, som:
- Har erfaring med digital produktudvikling og kan føre idéer hele vejen til løsning
- Er stærk til at prioritere og beskrive en backlog, så teamet kan rykke effektivt
- Har flair for kommunikation og kan samarbejde med mange forskellige fagligheder
- Har struktur og overblik – også når tingene går hurtigt
- Har bred forståelse omkring brugen af Microsoft Dynamics 365 CRM og tilhørende landskabskomponenter
Du kommer til at navigere i komplekse behov, hvor det gælder om at finde den rette balance mellem interne og eksterne brugere, mellem forretningsmål og tekniske muligheder. Men du står ikke alene, for du er støttet op af stærke udviklingsteams og supportfunktioner samt adgang til brugernes stemme og data.
For at lykkes i rollen er det en fordel, hvis du har…
- Erfaring med selvbetjenings- eller kundeserviceplatforme
- Interesse for support- og selvbetjeningsløsninger og ved, hvor meget de betyder for kundeoplevelsen
- Kendskab til energibranchen og digitale løsninger i den kontekst
- Forståelse for digital transformation og hvordan man driver forandring
- Evnen til at balancere behov fra både interne supportteams og eksterne kunder
Medledelseskompetencer (vi er nemlig organiseret anderledes)
- Du holder dit ego i skak og ved, at succes handler om at løfte i flok mod fælles mål
- Du tager naturligt ansvar for både dig selv og dine kollegaer, med omsorg og nærvær
- Du er en holdspiller, der ser arbejde som et samarbejde, ikke en konkurrence
Har du sat mentale flueben hele vejen igennem?
Så vil vi elske at høre fra dig. Du kan se frem til at høre fra os i uge 33 – indtil da holder vi sommerferie. Har du spørgsmål til rollen er du altid velkommen til at skrive til rekruttering@clever.dk
Du kan læse mere om, hvordan det er at arbejde hos os på: www.clever.dk/velkommen eller vores Instagramkonto @liveticlever. Er du nysgerrig på vores rekrutteringsproces kan du læse mere om den her: Rekrutteringsprocessen i Clever | Clever.