Herbo-Administration A/S
København V

Serviceminded all-round kontorelev

Går du med en drøm om en kontoruddannelse i et arbejdsmiljø med dygtige kollegaer, indflydelse på egen læring og stor variation af arbejdsopgaver – så er du måske vores nye kontorelev.

  • Vi ønsker at give dig de nødvendige færdigheder og erfaring til gennemførelse af en god kontoruddannelse.
  • Du vil have mulighed for at bliver hos os efter endt uddannelse, og måske endda fortsætte med en overbygning som f.eks. ejendomsadministrator.

Hvorfor skal du vælge os?

Vores uddannelsesansvarlige vil sikre, at du får en varieret all-round uddannelse samt at du trives hos os både fagligt og socialt. Vi vægter et godt og sundt arbejdsmiljø meget højt. Vi afholder forskellige sociale arrangementer, har frugt ordning og sundhedsforsikring.

Hvem er vi?

Herbo Administration er en familieejet virksomhed, som har beskæftiget sig med ejendomsadministration siden 1922. I dag er vi 11 ansatte på vores kontor i København, hvor vi administrerer vores egne ejendomme og koncernrelaterede virksomheder, samt eksterne kunder bestående af både Udlejningsejendomme, Andels- og Ejerforeninger.

Arbejdsopgaver og områder

Som vores nye elev kan du se frem til en bred rolle med alle aspekter af opgaver inden for ejendomsadministration. Nedenfor fremgår et lille udpluk af de arbejdsområder, du vil blive oplært i:

Daglig administration

  • Ansvarlig for vores fælles mailpostkasser
  • Servicering af vores kunder via telefon og mail
  • Opkrævning af ekstraordinære poster hos beboerne
  • Opdatering af data i systemer og databaser

Boligadministration

  • Håndtering af opsigelser af lejemål
  • Kontakt med lejer ved ind- og udflytninger
  • Håndtering af lejeforhøjelser og varslinger

Økonomi

  • Behandling af leverandørfakturaer
  • Fakturering
  • Hjælp til udarbejdelse af årsregnskaber

Hvad forventer vi af dig.

Vi leder efter en serviceminded elev, der tør tage ansvar og har lyst til at lære og dygtiggøre sig. Du er mødestabil, nysgerrig af person og arbejder struktureret og grundigt.

Du skal have bestået eller være i gang med at bestå en af følgende eller tilsvarende:

  • Finansøkonom
  • HHX

Vil du med på holdet?

Så send os blot dit CV, via nedenstående link, hvor du beskriver i de første linjer af CV’et, hvorfor du er interesseret i jobbet. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte regnskabschef Maja Rasmussen på +45 3093 4754 eller mr@herbo.dk. Tiltrædelse er 1. september 2025, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat. Samtaler afholdes løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Lidt ekstra info

Vi er beliggende i 1572 København V med central beliggenhed på adressen Anker Heegaards Gade 2, 1. i skønne omgivelser. Der er mulighed for parkering, og kontoret ligger 10 minutters gang fra Hovedbanegården.

Få pulsen op – hvis du vil

Medarbejdernes trivsel, sundhed og velvære er en prioritet. Herbo-Administration tilbyder derfor træning (til de medarbejdere, der måtte ønske det) af professionel træner, der kommer til administrationen tre gange om ugen af 1 times varighed i arbejdstiden.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.