BoligSyd
Aabenraa

BoligSyd søger inspektør til driftsafdelingen

Har du lyst til at være en del af en spændende ny organisering og sætte dit præg på en teknisk afdeling i udvikling?

BoligSyd der både er boligselskab og administrationsselskab og befinder sig midt i en forandringsproces med ny direktør og en opdateret organisationsplan. Den tekniske afdeling er blevet opdelt i to teams: en driftsafdeling og en projektafdeling. Ud over vores tekniske afdeling består organisationen også af en stab- og udlejningsafdeling, samt en økonomiafdeling. Alle afdelinger refererer til organisationens direktør.

BoligSyd beskæftiger i dag 50 medarbejdere, hvoraf 24 har base på kontoret i Aabenraa, 10 af disse medarbejdere er tilknyttet teknisk afdeling.

Vi søger en inspektør til driftsafdelingen på fuld tid, som vil være med til at sikre den daglige drift og vedligeholdelse af vores ca. 4.000 boliger.

Om stillingen

Som inspektør i driftsafdelingen får du en central rolle i den daglige drift og vedligeholdelse af vores boliger, bygninger og udendørsarealer. Du bliver en vigtig sparringspartner for både bestyrelser, beboere, kolleger og samarbejdspartnere - og får mulighed for at præge arbejdsgange og rutiner i en ny opdelt afdeling.

Dine primære opgaver vil være:

  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af driftsplaner
  • Deltage i årlige afdelingsmøder og afdelingsgennemgang med afdelingsbestyrelser
  • Ind- og fraflytningssyn samt tilhørende opgaver
  • Økonomisk forståelse, fakturahåndtering og budgetkontrol
  • Anvendelse af IT-systemer - gode IT-kompetence med interesse for digitale løsninger
  • Ad hoc-opgaver

Vi lægger vægt på, at du:

  • Har en håndværksmæssig eller byggeteknisk baggrund, og erfaring fra en kontorarbejdsplads
  • Er struktureret og kan bevare overblikket – også når der er mange bolde i luften
  • Tager ansvar og arbejder selvstændigt
  • Er serviceminded og har gode samarbejds- og kommunikationsevner

Det er en fordel, hvis du har erfaring med drift af almene boliger, og kendskab til en politisk ledet organisation.

Vi tilbyder

  • En spændende stilling i en organisation i udvikling
  • Mulighed for at sætte dit præg på en ny opdelt afdeling, og være med fra starten
  • Et godt og uformelt arbejdsmiljø
  • Gode ansættelsesvilkår, pensionsordning og sundhedsforsikring

Praktisk info

Tiltrædelse: 1. oktober 2025 – eller tidligere efter aftale

Ansøgningsfrist: Senest den 15. august 2025

Samtaler: Planlægges i umiddelbar forlængelse af ansøgningsfristen

Kontakt: Har du spørgsmål, så kontakt Helle Hansen på mail: heh@boligsyd.dk

Læs mere om os: www.boligsyd.dk

Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning – vi glæder os til at høre fra dig!

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.