
IT-specialist – Sundhedssektoren
Har du erfaring med IT-infrastruktur? Motiveres du af en afvekslende hverdag, hvor du som vores IT-specialist, i tæt samarbejde med vores kollegaer, leverandører og kunder - udvikler, implementerer og supporterer kundetilpassede løsninger til det danske Sundhedsvæsen? Så er dette spændende job måske noget for dig?
Hvem er vi?
Simonsen & Weel A/S er Danmarks ældste leverandør af medicinsk udstyr til sundhedssektoren og eliteleverandør til den offentlige sektor. Vi er ejet af den engelsk FTSE-børsnoterede koncern Diploma PLC. Vores sortiment består af produkter fra nogle af verdens førende producenter af medicoteknisk udstyr, forbrugsvarer og ernæringsprodukter. Simonsen & Weel A/S har i dag 45 ansatte i Danmark, og arbejder tæt sammen med vores nordiske kollegaer.
Hvad søger vi?
Til at supportere vores forretning og kunder søger vi en IT-specialist med erfaring indenfor IT-infrastruktur og netværk.
Dine hovedopgaver og ansvarsområder bliver, som en del af den samlede udstyrsløsning, og i tæt samarbejde med kunder, kolleger og leverandører, at:
- Supportere eksisterende løsninger som allerede er i drift, herunder afklaring af tekniske spørgsmål og ”bug fixing”.
- Ansvarlig for at planlægge, implementere og teste udstyrssoftware samt server-klient software.
- Koordinere ændringer og opgraderinger i samarbejde med kunde og leverandør.
- Projektansvarlig for nye IT-relaterede projekter, herunder design, koordinering, implementering og support.
- Bygge IT-broen mellem hardware, software, kunder og forretning.
- Ad hoc med drift og vedligeholdelsesopgaver.
Du skal i forbindelse med udført arbejde sikre, at vores løsninger lever op til de rammer der er for IT-sikkerhed, samt sikre relevant projektstyring, dokumentation og rapportering til intern og ekstern brug. Meget af kommunikationen foregår på engelsk.
Du skal desuden supportere vores salgsteam og kunder ved IT-relaterede ad hoc-opgaver og spørgsmål. Vi forventer du leverer høj kvalitet og grundighed i dit arbejde, lever op til vores kunders krav og forventninger, samt Simonsen & Weels egne forventninger og procedurer.
Du planlægger selv din hverdag, som er afvekslende, og som både indebærer on-site arbejde og support på de danske hospitaler, remote-support, samt arbejde på hjemmekontor eller vores kontor i Ishøj. Vores produktportefølje af medicoteknisk udstyr er bred og omfatter bl.a. udstyr til In-hospital og præ- hospital.
Du skal have kunden i fokus, arbejde selvstændigt, levere kvalitet og være god til at planlægge og strukturere din tid og opgaver i en til tider travl hverdag.
Kvalifikationer
- Relevant IT-uddannelse, f.eks. medico-ingeniør eller software/apparat-ingeniør, datamatiker, eller IT-teknolog. Helst med erfaring inden for IT-arkitektur.
- Har en bred IT-teknisk forståelse, indsigt i infrastruktur, gerne fra lignende stillinger i branchen eller fra en stilling i den offentlige sektor indenfor medico/IT.
- Erfaring med integrationsarbejde indenfor sundhedssektoren vil være en fordel og gerne med HL7 og FHIR.
- Erfaring med at udføre server- og netværksarbejde.
- Du er robust, har god evne til at bevare overblikket, samt at kunne planlægge, koordinere og kommunikere med interne- og eksterne interessenter på både dansk og engelsk.
- Solid erfaring med projektstyring og besidder god strukturelle evner.
- Vi forventer du leverer høj kvalitet og har fokus på sikkerhed.
- Evner at identificere potentielle forretningsmuligheder og udviklingsområder hos Simonsen & Weel.
- Du arbejder løsningsorienteret, er proaktiv, ”selvmotiverende” og dynamisk, du arbejder med høj ansvarlighed og selvstændighed.
- Du har humor, er en teamspiller og god til at vidensdele.
- Stærke sproglige kompetencer på dansk og engelsk i både skrift og tale.
- Du har kørekort klasse B.
Simonsen & Weel tilbyder
Hos Simonsen & Weel kan du se frem at blive en del af en succesfuld virksomhed i vækst, og som leverer høj kvalitet af medicoteknisk udstyr og forbrugsvarer til det danske sundhedsvæsen.
Du bliver en del af et succesfuldt og engageret team, som er kendetegnet ved dedikation til det vi laver, samt professionalisme, samarbejde og humor. Vi har en høj faglighed, hvor succes i høj grad afhænger af vores medarbejdere og deres faglighed og gode relationer til kunderne.
Vi sørger for, at du bliver løbende fagligt opdateret og videreuddannes efter behov.
Derudover kan du se frem til:
- En fleksibel hverdag med høj grad af involvering og medbestemmelse.
- Gode udviklingsmuligheder, hvor udvidelse af ansvarsområder kommer, som de opstår.
- Du kan forvente rejseaktivitet, primært i Danmark samt besøg hos vores udenlandske samarbejdspartnere.
- Attraktiv lønpakke samt sundhedsforsikring.
- Bilordning og mobil, pc og andet relevant IT-udstyr
Vil du vide mere?
- Hvis du har spørgsmål, kan Jacob Mark Sørensen, Business Unit Director kontaktes på tlf. +45 2171 0061 eller mail: jms@sw.dk.
- Ansøgningsfrist: Vi tager ansættelsessamtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt via knappen ”Ansøg”.
- Du kan læse mere om Simonsen & Weel A/S på vores hjemmeside: www.sw.dk og om vores ejere, Diploma PLC, på: www.diplomaplc.com.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.