
Erfaren regnskabsmedarbejder til konsulenthus
En virksomhed i hastig vækst kræver en stærk administrativ rygrad. Vores uundværlige økonomiafdeling er kernen, der hver dag sikrer, at vores medarbejdere kan yde deres bedste, og lige nu søger vi dig, der har en skarp næse for tal og et varmt hjerte for mennesker.
Human House består af godt 90 medarbejdere, der er branchens bedste på hvert deres område. Vi elsker at samarbejde på tværs af fagligheder, kompetencer og generationer for at finde de bedste løsninger for vores kunder. Som regnskabsmedarbejder betyder det bl.a. at fjerne så mange af hverdagens administrative bump på vejen som muligt for vores konsulenter og holde overblik over de store økonomiske linjer.
Hos Human House går vi på arbejde hver dag med et oprigtigt ønske om at gøre en forskel for andre menneskers arbejdsliv, og vi ved, hvor vigtige de administrative opgaver er for at nå i mål med vores ambition. Vi nyder den gode kollegasnak over frokosten, udvikler os sammen og føler os som et stærkt hold – og vi kan helt oprigtigt bare godt lide hinanden.
Lyder det som noget, du ville trives i? Fantastisk! Vores kære kollega går nemlig på pension, og derfor leder vi efter den rette person til at overtage stafetten som allround regnskabsmedarbejder på vores kontor i Kolding.
Som regnskabsmedarbejder hos os
Human House er Danmarks største autoriserede arbejdsmiljørådgiver fordelt på syv kontorer over hele landet. Her arbejder vi med en bred vifte af fagområder relateret til ledelse og arbejdsmiljø. Som regnskabsmedarbejder er du med til at sikre, at maskineriet kører som smurt for vores konsulenter og øvrige medarbejdere.
Økonomiafdelingen på tre personer er centreret på vores kontor i Kolding, hvor du bliver en del af et livligt fællesskab på cirka 10 kolleger. Vi har et stærkt arbejdsfællesskab, hvor vi kontinuerligt sparrer med hinanden og hjælper, hvor der er brug for det. Vores medarbejdere yder en stor indsats, som vi er meget taknemmelige for. Derfor er der omvendt plads til både hjemmearbejdsdage og fleksibilitet med mulighed for korte og lange dage samt ekstra ferie til fx rejser.
Dine arbejdsopgaver
Som regnskabsmedarbejder hos Human House spænder dine arbejdsopgaver bredt, så vi har brug for en, der kan det hele. Du kommer bl.a. til at løse opgaver inden for:
- Debitorstyring
- Fakturering
- Kreditorstyring
- Controlling
- Timesagsstyring
- Sparring med konsulenterne
Vores tanker om en ny kollega
Vi leder efter den helt rigtige medarbejder, og hvis det er dig, er vi åbne for, hvis du har lyst til at arbejde fuld- eller deltid, ligesom vi gerne ser på muligheden for ekstra ferieperioder. Uanset om du er i dit arbejdslivs efterår og gerne vil bruge ekstra tid på at se verden, eller du er et sted i livet, hvor du gerne vil være der, når børnene kommer hjem fra skole, kan vi tilpasse arbejdstiden efter dine behov. Mest af alt lægger vi vægt på, at du har en masse erfaring, du kan trække på. Det betyder mindre, hvilke brancher du har arbejdet i, så længe du er godt funderet i hele økonomiverdenen.
Derudover ser vi gerne, at du:
- Holder orden i dit arbejde, er detaljeorienteret og kan bevare roen og klarsynet, selv når der er travlt
- Nyder at arbejde selvstændigt, men samtidig har lyst til at indgå i et fagligt fællesskab med dine kolleger
- Kan indordne dig i vores arbejdsgange
- Hurtigt kan omstille dig fra en opgave til en anden, når vores konsulenter ringer efter hjælp
- Kan begå dig på engelsk, da det er koncernsproget for flere af vores større kunder – og kan du ovenikøbet fransk, er det et stort plus
Lyder det som noget for dig?
Så send os din ansøgning hurtigst muligt og senest fredag den 15. august. Vi venter naturligvis gerne på den rette, men vi har et stort ønske om, at vores nye kollega kan tiltræde hurtigst muligt, og derfor holder vi samtaler løbende.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte økonomichef Lillian Midtgaard på lm@humanhouse.com eller 31 49 58 06.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.