
Selvstændig og struktureret bogholder søges
Stillingen er en deltidsstilling (ca. 20 timer om ugen), med fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden.
Vil du være en del af en grøn vækstrejse, hvor bæredygtighed og innovation går hånd i hånd med ordentlighed og økonomisk overblik?
Hos Green Energy Group søger vi en dygtig bogholder, der både kan holde styr på tallene i Danmark og være den daglige kontaktperson for vores tyske selskab.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:
Danske opgaver:
- Bogføring og betaling af kreditorbilag
- Bogføring debitorbetalinger
- Rykning af debitorer
- Bankafstemning
- Udarbejdelse og indberetning af månedsløn
- Overførsel og bogføring af Pleo-transaktioner i ERP
- Månedsluk og klargøring af rapport til bestyrelsen
- Diverse ad hoc-opgaver i Finance-teamet
Tyske opgaver (foregår på tysk):
- Løbende fremsendelse af bilag til lokal revisor
- Håndtering af kreditkortbilag og øvrige administrative opgaver
- Dialog med tysk lønbureau og håndtering af løn
- Samarbejde med og koordinering ift. vores tyske revisor
Vi forestiller os, at du:
- Har erfaring med bogholderi og lønopgaver
- Taler og skriver flydende Engelsk og dansk
- Skal kunne begå dig på tysk
- Er selvkørende og struktureret
- Trives i en rolle med både faste rutiner og udviklingsopgaver
- Har erfaring med et eller flere ERP-systemer og har god erfaring med Excel
Vi tilbyder:
- En hverdag i en grøn tech-virksomhed i vækst
- Mulighed for at sætte dit præg på processer og arbejdsgange
- Et uformelt og engageret arbejdsmiljø med gode kollegaer
- Fleksibilitet og frihed under ansvar
Arbejdssted:
Vores hovedkontor i Vejle (Ferrarivej 14C), med mulighed for hjemmearbejde nogle dage om ugen.
Lyder det som dig?
Så send din ansøgning og CV til: job@greenenergy.pro hurtigst muligt. Vi inviterer løbende til samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette.