
Servicekoordinator med faktureringserfaring søges til førende leverandør af innovative maritime miljøsystemer
Vil du spille en central rolle hos en førende leverandør af innovative maritime miljøsystemer? Er du vores nye kollega, der sikrer kunderne den bedst mulige serviceoplevelse? Og kan du samtidig sørge for en optimal og effektiv planlægning af vores serviceteknikere samt hurtig og præcis fakturering? Så er det måske dig, vi leder efter.
Om PureteQ
PureteQ er en international ingeniørvirksomhed, der specialiserer sig i design, installation, idriftsættelse og service af maritime røggasrensningssystemer (scrubbere). Med kontorer i Europa og Asien samt ekspertise inden for rensning af udstødningsgas, er PureteQ blandt verdens førende serviceleverandører til alle typer og mærker af scrubbere.
Hos os er kunden altid i centrum, og vi stræber efter at levere den bedste service og support. Fælles for alle opgaver er fokus på teknisk velfunderede løsninger af komplekse problemstillinger, rettidig vedligeholdelse af teknisk udstyr og en konkurrencedygtig prisstruktur, der imødekommer skibsrederens behov.
Om stillingen
Vi tilbyder en alsidig stilling i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du i høj grad får mulighed for selv at præge din rolle. Du bliver en del af et engageret team, hvor samarbejde, godt humør og ansvarlighed er nøgleord. Vi forventer, at du både bringer dine egne kompetencer i spil og understøtter dine kollegers, så kunderne oplever høj kvalitet og fleksibilitet, samtidig med at vi sikrer en effektiv intern ressourceudnyttelse.
Du vil få en fast arbejdsplads på vores hovedkontor i Svendborg.
Dine primære arbejdsopgaver:
- Udarbejdelse af fakturaer, primært for servicejobs
- Daglig opfølgning og gennemgang af dokumentation for servicejobs og -projekter
- Koordinering og planlægning af serviceopgaver og serviceteknikere for optimal udnyttelse
- Administrativ support til serviceteknikere i forbindelse med opgaver
- Aktiv deltagelse i optimering af vores ERP-platform for at forbedre og effektivisere arbejdsgange
Din hverdag vil være alsidig og fleksibel, da den i høj grad styres af kundernes behov. Du får stor frihed i din daglige planlægning, men skal være omstillingsparat, da dagene sjældent forløber helt som planlagt.
Om dig
Vi forventer, at du:
- Har erfaring med fakturering og bogføring
- Har erfaring med mandskabsdisponering og planlægning – gerne inden for den maritime branche
- Har erfaring med ERP-systemer, gerne Microsoft Navision
- Behersker dansk og engelsk flydende i skrift og tale
- Har solide IT-kompetencer og erfaring med Microsoft Office 365
Vi forestiller os, at du:
- Er serviceminded og proaktiv
- Arbejder analytisk og struktureret – også når der er mange bolde i luften
- Har gode kommunikationsevner og kan samarbejde tæt med både interne og eksterne interessenter
- Er fleksibel og trives i en uforudsigelig og dynamisk branche
Vi tilbyder
- Et job i en global organisation med en bæredygtig dagsorden
- Attraktive løn- og ansættelsesvilkår inkl. pension, sundhedsforsikring og frokostordning
- En fleksibel arbejdsdag med stor frihed under ansvar – inden for tidsrummet 06:00-17:00
- Varierede opgaver på tværs af projekter og kunder
- Gode muligheder for at præge og udvikle din stilling
- En rolle med en bred kontaktflade og fokus på både internt og eksternt samarbejde
Ansøgning og kontakt
Lyder stillingen som noget for dig? Så send din ansøgning og CV hurtigst muligt via Jobindex.dk. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale og afslutter rekrutteringen, når vi har fundet den rette.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Service, Kasper Retvig Jensen, på tlf. (+45) 40 14 94 87 / e-mail krj@pureteq.com eller COO Martin Wessel på tlf. (+45) 40 14 13 75 / e-mail maw@pureteq.com.
Læs mere om PureteQ A/S på www.pureteq.com
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.