
Office Manager til Keystone Investment Management A/S – fuld tid eller deltid
Brænder du for at levere høj service og at hjælpe, hvor der er behov? Er du en administrativ blæksprutte, der får energi af at arbejde med mennesker og at løse problemer? Vil du være en del af et dynamisk miljø i en virksomhed, der arbejder med investering i og forvaltning af fast ejendom? Så er dette måske jobbet!
Keystone søger en Office Manager med et udpræget servicegen og en praktisk tilgang – gerne med baggrund som sekretær eller administrativ medarbejder i advokat- eller ejendomsbranchen.
Vi tilbyder en mulighed for at blive en del af et mindre team af eksperter, der arbejder med nogle af de største ejendomsinvestorer (herunder kapitalfonde) i verden.
Vi leder efter en profil med følgende egenskaber:
Du er serviceminded og fleksibel og kan lide en dynamisk arbejdsdag med mange forskellige typer af opgaver; både praktiske og administrative. Du har et grundlæggende positivt mindset, er proaktiv, selvstændig og får tingene til at ske. Du ønsker et job, hvor du indgår i et tæt samarbejde med mange interessenter, og hvor du hver dag kan gøre en forskel. Du trives i et uformelt og dynamisk miljø med højtmotiverede og drevne kollegaer.
Desuden er du:
- Struktureret, logisk tænkende og analyserende
- Engageret og ansvarsbevidst
- Dygtig til at håndtere interpersonelle relationer
Vi hører gerne fra dig, hvis du:
- Har en relevant kontoruddannelse eller erfaring med lignende opgaver – gerne fra advokat- eller ejendomsbranchen.
- Er en dygtig kommunikator både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk
- Er en erfaren bruger af Office-pakken og har generelt teknisk flair
Vi tilbyder:
En alsidig og udadvendt stilling, hvor du er ansvarlig for, at hverdagen på kontoret fungerer, og hvor du bistår dine kollegaer med alt fra A-Z. Du får direkte reference til Keystones COO.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
- Administrative opgaver; herunder håndtering af e-Boks og fællespostkasser, bistand med on- og off-boarding af medarbejdere, varetagelse af hjemmeside, ad hoc support til de forskellige forretningsområder (baseret på kapacitet og kompetencer), og bistand med diverse compliance aktiviteter og APV.
- Arrangementer; planlægning og afholdelse af forskellige interne og eksterne arrangementer, herunder udarbejdelse af budget og sikre overholdelse deraf.
- Kontorhold; indkøb og opfyldning af daglige fornødenheder, indkøb af gaver i forbindelse med fødselsdage, jubilæer mv., simpel teknisk support (herunder registrering af udstyr), håndtering af fakturaer, forhandling af leverandøraftaler (og håndtering af disse), dialog med Keystones udlejer, håndtering af gæster og mødeafholdelse, håndtering af post og andre praktiske opgaver.
- Udlejning; evt. bistand til udlejningen af ledige lejemål efter behov, herunder fremvisning og dialog med potentielle lejere.
Fuld tid eller deltid.
Løn efter kvalifikationer, 5% arbejdsgiverbetalt pension samt sundhedsforsikring.
En central arbejdsplads (Havnegade, København K) med udsigt over Københavns havn og attraktiv frokostordning. Vi har desuden fokus på det faglige såvel som det sociale fællesskab i hverdagen.
Om Keystone:
Hos Keystone fungerer vi som partner for professionelle investorer indenfor fast ejendom i Danmark. Vi hører til branchens mest markante kapitalforvaltere, og porteføljen er i fortsat vækst. Vi styrker kvaliteten af vores investorers aktiver ved at identificere og arbejde med de svageste led i værdikæden. Vi har en årelang track-record med at tilvejebringe investeringsmuligheder og forædle ejendomme for vores investorer, som primært er domicilerede i London, Stockholm, Oslo, München og Frankfurt. Keystone har godt 20 medarbejdere, og er en ejerledet virksomhed.
Vores resultater omfatter en equity multiple på vores konsoliderede portefølje i vores levetid på 2,4x. Værdiskabelsen er sket gennem en målrettet indsats for at øge ejendommenes indtjening, og vi har på tværs af vores portefølje til dato leveret en stigning i indtjeningen (eksklusive finansiering) på 7,6% p.a.
Vi er en virksomhed med en stærk etisk forståelse for vores rolle som spydspids for udenlandske investorer i det danske ejendomsmarked. Vi tager ansvaret for forvaltningen af vores kunders kapital yderst alvorligt og ønsker at sikre det højest mulige afkast til lavest mulige risiko; med afsæt i et fokus på værdiskabelse, integritet, samarbejde, transparens og ansvarlighed.
Ansøgning (vedlagt CV og relevant dokumentation) sendes via Jobindex’ QuickApply system.
Evt. spørgsmål kan rettes til: Jakob Gellert, COO, mail: jg@keystoneim.dk,Tlf: +45 51329344
Tiltrædelse: Snarest muligt. Vi indkalder løbende egnede kandidater til en samtale.
I vores persondatapolitik kan du læse mere om, hvordan vi behandler dine persondata, når du søger stillingen hos os. Vores persondatapolitik er tilgængelig her: Privacy Policy - Keystone (keystoneim.dk).
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.