
Mødebooker
Firmabeskrivelse
Rentokil Initial A/S består af virksomhederne Rentokil og Initial.
Rentokil er verdens største serviceselskab med speciale i skadedyrsbekæmpelse. Vi leverer topmoderne løsninger inden for forebygning og bekæmpelse af skadedyr i alt fra private hjem til de største virksomheder og organisationer.
Initial specialiserer sig i at levere topkvalitets, skræddersyede løsninger inden for toilethygiejne og måtteservice i Danmark. Vi sørger for komplette og tilpassede toilet- og måttesystemer, der møder virksomhedernes specifikke behov.
Vi er repræsenteret i Europa, Nord- og Sydamerika, Asien, Oceanien samt Afrika, men uanset hvor i verden en kunde befinder sig, er vores services tilpasset lokale forhold og skræddersyet til den pågældende kundes virksomhed.
I Danmark er vi landsdækkende med afdelinger Odense og Glostrup, så uanset om du befinder dig på Fyn, i Jylland eller på Sjælland, er vi lige i nærheden.
I november 2024 opkøbte Rentokil Initial A/S Deichmann Planter og tilføjede dermed planteservice til de services vi udfører. Deichmann Planters motto er "Vores service er excellent" og dermed passer de lige ind i Rentokil Initial familien.
Rentokil Initial er en international virksomhed med over 57.000 ansatte i 83 lande. I Danmark er vi ca. 220 ansatte.
Stillingsbeskrivelse
Har du talent for mødebooking? Kan du vende et nej til et ja? Så er det dig vi leder efter.
Til vores hovedkontor i Glostrup søger vi en glad og frisk salgssupporter til udgående salg, gerne med erfaring indenfor B2B, mødebooking/telemarketing samt salgssupport.
Elsker du at tale med folk? Bliver du motiveret af at sælge? Får du et kick ud af at få booket et møde hos en svær kunde? Så er det lige dig vi leder efter.
Vi følger med tiden - med rod i sunde værdier
Vores virksomhed er båret frem af traditionelle værdier som god service og ordentlighed. Vi har høj medarbejdertilfredshed, og det er ikke unormalt, at folk fejrer 25-, 30- eller 40-års jubilæum hos os.
Men de gamle dyder og den høje anciennitet betyder ikke, at vi lever i fortiden. Vi går op i at følge med tiden og har bl.a. gode muligheder for hjemmearbejde. Det er vigtigt for os, at alle medarbejdere oplever at de bliver værdsat og er en del af et engageret team hvor godt humør og personlig udvikling er i fokus.
En hverdag med mødebooking, salg og support til sælgere
Størstedelen af din hverdag vil bestå af mødebooking for vores udekørende sælgere, hvilket er din allervigtigste opgave.
Derudover vil du blive involveret i:
- Planlægning af og deltagelse i Canvas dage med salgskonsulenter
- Tovholder på opdatering og udvikling af vores phone blocking system
- Opdatering og vedligeholdelse af e-mailadresser og kundedata i CRM
- Opfølgning på kundetilfredshedsundersøgelser
- Support ved messer og egne events
- Medansvarlig for afholdelse og udvikling af vores fredagsbarkoncept
En mødebooker der får et kick ud af at lande et møde
Vi forestiller os at:
- Du har en udadvendt profil, og ikke lader dig slå ud af et nej
- Har erfaring med udgående salg enten via telefon eller opsøgende canvas salg
- Du er modig og robust af natur
- Du er engageret, samvittighedsfuld og positiv af sind
- Du er en udpræget holdspiller, god til at lytte og samtidigt tilpasningsdygtig
- Du trives med at bruge telefonen som arbejdsredskab
- Du er dygtig til at booke møder og har en høj arbejdsmoral
- Du har en god telefonstemme og er dansktalende med gode formuleringsevner
- Du kan håndtere flere arbejdsopgaver samtidig i en travl hverdag
- Du er vant til at bruge en computer som arbejdsredskab
- Du har eventuelt en salgsmæssig uddannelsesbaggrund - handelsøkonom eller lignende, men det er ikke et krav
Vi kan tilbyde
- God fast grundløn med pension og mulighed for at tjene mere via provision/bonus
- En arbejdsdag præget af stor fleksibilitet og frihed under ansvar
- Udviklingsmuligheder i form af interne træningsprogrammer
- Engagerede og hjælpsomme kollegaer der altid er klar til en snak eller sparring
- En fri omgangstone præget af højt humør og god stemning
- Arbejdstid: man-tor 8-16, fre 8-15:30 og mulighed for hjemmearbejde
Hvis alt dette lyder som noget for dig, så send en ansøgning med dit CV via linket nedenfor. Vi anbefaler at du sætter ansøgning og CV i samme fil, da man kun kan vedhæfte en fil i vores rekrutteringssystem.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive til vores Marketing Manager, Axel Dideriksen, på axel.dideriksen@rentokil-initial.com. Ansøgningerne læses løbende.
Vi ser frem til at høre fra dig!