
Servicekoordinator
Er du god til at koordinere, og kan du lide at snakke med forskellige typer mennesker?
Som servicekoordinator er du med til at sikre, at hverdagen fungerer for både vores kunder og vores servicemontører, som kører i hele landet. Med en god kombination af planlægning og evnen til at finde løsninger, når tingene ændrer sig, bliver du en vigtig kollega i vores team.
En global virksomhed med rødder i Vestjylland
Landia er en moderne, dansk virksomhed, der udvikler og producerer robuste pumpeløsninger til en mere bæredygtig fremtid. Vi kombinerer avanceret produktionsteknologi – herunder robotter og automatisering – med solid erfaring og kvalitetshåndværk.
Vi har mere end 90 års ekspertise, og vi er i dag ca. 120 kollegaer, der er stolte af at være en førende aktør inden for bl.a. pumpeløsninger til landbrug, biogas- og rensningsanlæg samt fiskeindustrien.
Landia er en lokal, familiejet virksomhed, og vi oplever en spændende udvikling, samtidig med at vi har rødderne dybt placeret i Vestjylland. Her er plads til alle, og du får gode kolleger, som kommer godt ud af det med hinanden.
Du bliver en del af serviceafdelingen på vores kontor i Lem
Vi hjælper kunder inden for spildevand, industri, landbrug og biogas i hele Danmark. Teamet består i dag af 7 servicemontører i Jylland og på Fyn samt Michael, der indtil nu har stået for den daglige koordinering. Han står klar til at lære dig godt op i dine arbejdsopgaver:
Vi hjælper hinanden i det daglige, og jeg sørger for en stille og rolig overdragelse, så du kommer godt ind i tingene på kontoret. Derudover kommer du ud at køre en dag med hver enkelt servicemontør, så du lærer dem og deres hverdag at kende.
Mere specifikt kommer du til at:
- planlægge arbejdet for vores 7 servicemontører
- håndtere indgående opkald, der er relateret til udekørende service
- holde montørerne opdateret via fællesmøder og dialog
- koordinere opfyldning af biler til planlagte servicebesøg
- opdatere informationer vedr. kontaktpersoner og servicekontrakter i NAV.
Arbejdstiden er som udgangspunkt 7:45-16:00 mandag til torsdag og 7:45-14:45 om fredagen.
Du har ordenssans og er god til mennesker
Vi forventer ikke, at du har erfaring som lige netop servicekoordinator – selvom det naturligvis er en fordel. Det vigtigste er, at du er struktureret, ordentlig og klar til at sætte dig godt ind i vores systemer og arbejdsmetoder.
Du er typen, der ikke bliver slået ud af kurs, når tingene ændrer sig, men er indstillet på, at det er en del af opgaven. Derudover ser vi gerne, at du:
- har en stærk ordenssans og erfaring med koordinering
- er vant til at arbejde med forskellige IT-systemer (vi bruger bl.a. NAV/Business Central)
- trives godt i en rolle, hvor du er i daglig kontakt med forskellige typer mennesker
- har gode kommunikationsevner på dansk – og det er en fordel, hvis du også kan engelsk.
Er vi dine nye kollegaer?
Lyder dette som noget for dig? Vi kalder løbende til samtale, så send os gerne din ansøgning allerede i dag pr. e-mail til job@landia.dk med ”Servicekoordinator” i emnefeltet.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Service- & Project Manager Michael Rindom på tlf. +45 60 98 08 21
Vi glæder os til at høre fra dig!