
Bogholder / “Mini-regnskabschef
Er du en erfaren bogholder, som trives med ansvar og alsidige opgaver? Så er det måske dig, vi leder efter!
Vi søger en Bogholder / “Mini-regnskabschef”, der har lyst til at sætte sig tungt på økonomifunktionen i en virksomhed i vækst. Du får ansvaret for alt fra debitor- og kreditorstyring til løn, moms og klargøring til regnskab – og du bliver vores økonomiske blæksprutte.
Vi leder efter dig, der:
- Har minimum 5 års erfaring som bogholder
- Har erfaring med øvrig administrativt arbejde
- Har styr på IT: Microsoft Office, E-conomic og gerne time-/sags registrerings system
- Arbejder selvstændigt, struktureret og med overblik
- Gerne har en merkonomuddannelse – men praktisk erfaring er vigtigst
Du bliver en del af en hverdag med både ansvar og støtte. Du refererer direkte til direktøren og får løbende sparring fra vores eksterne CFO. Opgaverne er varierede – og du vil også hjælpe til med ad hoc-opgaver i teamet.
Vi tilbyder:
- En stilling med stor frihed og mulighed for at præge rollen
- Et godt og uformelt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden
- En attraktiv lønpakke og fleksibilitet i forhold til arbejdstid (minimum 30 timer)
Hos os har vi medarbejderne i fokus – de er vores vigtigste ressource. Vi værner om en respektfuld tone, godt humør og fokus på både kunder og kollegaer.
Lyder det som noget for dig – eller én du kender?
Så send din ansøgning via ansøgningslinket. Vi holder samtaler løbende, så tøv ikke!
Har du spørgsmål så kontakt Jan Bruun på +45 2080 8180
Læs mere om os på: https://da-tek.dk
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.