
Er du vores nye koordinator? (Fuldtid)
Er du klar til at holde ét eller flere sabbatår? Er du ivrig efter at afprøve og tilegne dig nye kompetencer? Tænker du i løsninger, er serviceminded og kan du lide en alsidig arbejdsdag? Hvis ja, så håber vi at kunne byde dig velkommen til Weply!
En alsidig rolle med fart på:
Som koordinator hos Weply vil du have en alsidig rolle, og dine opgaver spænder vidt.
Her kommer et udpluk af dine ansvarsområder:
- Onboarding af danske, svenske og norske kunder i vores CRM-system
- Starte betalingsaftaler for vores kunder
- Assistere vores Customer Success team med diverse kundeserviceopgaver
- Sørge for frokostforberedelse og kontor-/køkkenvedligeholdelse
- Bestille varer og lignende ’piccolo/piccoline’ opgaver.
- Bestemme og planlægge teamaktiviteter i forbindelse med teamdage og festlige arrangementer
- Have det sjovt i et travlt miljø.
Vi søger god energi og arbejdsomhed:
Vi forventer ikke, at du har meget erfaring, men at du har en masse gåpåmod og lyst til at lære. Du bliver en central del af det, der får hverdagen til at fungere i Weply.
Vi ser gerne, at du:
- Er imødekommende og god til selv at tage initiativ, hvor du ser behov
- Trives med at have arbejdsdage, der kan udvikle sig uforudsigeligt fra start til slut
- Har en struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver, og kan lide have mange bolde i luften
- Er åben og klar på alverdens ad hoc-opgaver
- Kan lide at gøre dit bedste med øje for detaljerne
Derudover er det et krav, at vores nye koordinator kan arbejde ved os i minimum 1 år.
Vi er en dynamisk arbejdsplads, hvor tingene går hurtigt, men samvær prioriteres højt!
Derfor garanterer vi:
- En stejl læringskurve, hvor du kan udvikle nye kompetencer
- Festlige arrangementer som fredagsbar, månedlige teamdage, sommerfest og julefrokost.
- En social arbejdsplads i hjertet af København med en stor tagterrasse, der er perfekt til grill og drinks når vejret tillader det.
Det praktiske:
Stillingen er 37,5 timer ugentligt og din arbejdstid vil primært ligge mellem kl. 8-16 på vores kontor beliggende lige overfor hovedbanegården i København.
Vi ser frem til at modtage din motiverede ansøgning og CV.
Vi indkalder til samtaler løbende, og har du spørgsmål om stillingen, er du velkommen til at kontakte COO, Kristina Mortensen, på +45 22 93 69 41.
Tiltrædelse er 1. august 2025 eller hurtigst muligt efter aftale derfra.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.