
Combi Service A/S søger en kontor-/lønassistent
Elsker du struktur, kan holde fokus, overholde deadlines og samtidig levere høj kvalitet?
Combi Service A/S søger en rutineret kontor-/lønassistent til vores administration.
Som vores nye kontor-/lønassistent bliver du en del af administrationen, som supporterer vores aktive driftsafdeling. Du skal varetage lønbehandlingen og alt det andet administrative arbejde, som hører til samarbejdet med såvel vores egne assistenter samt underleverandører.
Vi tilbyder et job med selvstændigt ansvar og udfordringer, der udvikler sig i takt med, at du vokser i jobbet. Du bliver en del af en arbejdsplads med en uformel omgangstone og et godt arbejdsklima. Derudover vil der for den rette person være store muligheder for både faglig og personlig udvikling.
Ansvarsområderne er:
- Lønafregning til vores egne rengøringsassistenter
- Udarbejdelse af ansættelseskontrakter og opsigelser
- Indhentelse af straffeattester på medarbejderne
- Afregne vederlag til underleverandører
- Kontrol af moms/A-skat fra underleverandører
- Lønrefusioner
- Kontakt til DI i diverse personalesager
- Diverse opdateringer i vores administrationssystem
- Telefoniansvarlig
- Forefaldne kontoropgaver
- Telefon-support
Du har:
- Erfaring med lønafregning og refusioner
- Indgående kendskab til Office pakken
- Gerne kendskab til branchen
Som person er/kan du:
- Håndtere mange samtidige deadlines og arbejdsopgaver
- Grundig, systematisk og struktureret i din tilgang til arbejdsopgaver
- Har overblik over dit arbejdsområde
- Kan optimere arbejdsgange og rutiner
- Alt sammen pakket god i humoristisk sans
- Pondus til at få tingene igennem i organisationen
Combi Service er en uformel virksomhed, med en åben og ligefrem omgangstone, og en flad virksomhedsstruktur, hvor alle bidrager til udviklingen.
Vi tilbyder:
- Fuldtidsstilling med mulighed for deltid.
- Et spændende og afvekslende job med både faglige og personlige udfordringer
- En virksomhed med et arbejdsklima, der lægger vægt på arbejdsmiljø, kvalitet og sikkerhed
- Et godt fællesskab, hvor samarbejde er et nøgleord for at vi opnår vores mål
- Gode løn- og ansættelsesforhold inkl. pension, sundhedsforsikring og frokostordning
- Du tilbydes en attraktiv og spændende stilling i en af branchens førende virksomheder, hvor du samarbejder med kompetente og specialiserede kolleger i et dynamisk og moderne miljø.
Samtale:
Tiltrædelse: efter aftale
Ansøgning: Ansøgning og CV bedes sendes via QuickApply-knappen "Ansøg".
Du bedes anføre dit forventede lønniveau i din ansøgning.
Kan du genkende dig selv i denne annonce, så send os straks din ansøgning og CV. Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Direktør Gitte Meedom på tlf. 31 11 31 31.
Combi Service er en velkonsolideret servicevirksomhed med ca. 200 medarbejdere, som udbyder rengøring og tilhørende serviceopgaver inden for primært private erhvervsvirksomheder. I Combi Service lægges der stor vægt på tætte relationer til kunderne, hvor der kontinuerligt følges op på kvalitet og serviceoplevelse.
Combi Service Roskilde A/S er en 100 % danskejet rengøringsvirksomhed med hovedkontor i Greve. Virksomheden har eksisteret i 29 år, og udvikler sig til stadighed. Vi består af dedikerede medarbejdere, som løfter i flok, og ser fællesskab som en platform for firmaets videre udvikling.
Vi adskiller os i branchen, ved at medarbejderne ikke arbejder på akkord, men fokuserer på kvalitet og god kundeservice.
Combi Service er en uformel virksomhed, med en åben og ligefrem omgangstone, hvor alle bidrager til udviklingen.
Se mere på www.combiservice.dk.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.