fobu
København V og mulighed for hjemmearbejde

Lønkonsulent søges til FOBU

Vil du være en del af et stærkt arbejdsfællesskab, der værdsætter balancen mellem et højt fagligt niveau i driften og samtidig skaber rum for udvikling? Så er du måske vores nye lønkonsulent. Læs lige med her:

FOBU er en paraplyorganisation for 153 selvejende og private dag- og fritidstilbud, hvor vi varetager administrative opgaver inden for løn, økonomistyring, bogføring og regnskab. Derudover varetager vi opgaver indenfor personalejura, IT og pædagogik.

I en stilling som løn- og personalekonsulent vil dine opgaver i hovedtræk være:

  • Behandling af lønsager (månedslønnet og timelønnet på månedsbasis)
  • Personaleadministrative opgaver (ansættelsesbreve, lønindplacering, ændringer og fratrædelser, søgning af refusioner)
  • Rådgivning og vejledning af institutionslederne inden for løn- og personaleområdet. Du får ”dine egne” institutioner at være konsulent for, når din oplæringsperiode er slut.

I FOBU står vi og vores lønteam et rigtig spændende sted. Vi har i løbet af 2024 skiftet lønsystem til LessorLøn og brugerfladen til Subit. Det har været en stor omvæltning med en længere overgangsperiode og nye arbejdsgange for vores garvede team. Derfor søger vi en ny kollega, nu hvor vi går ind i den næste fase, hvor alle arbejdsgange skal falde på plads, nye strukturer skal indarbejdes og vi sammen skal høste frugterne af vores hårde arbejde. Vil du være med?

Vi tilbyder:

En god arbejdsplads beliggende centralt i København. Du får 26 engagerede og dygtige kolleger, der med hver deres faglighed og baggrund brænder for at bistå vores medlemsinstitutioner, så de kan udvikle deres institutioner. Du bliver en del af lønteamet, som foruden dig, består af fem løn- og personalekonsulenter – du kan se os her: Medarbejdere - Fobu. Lønteamet refererer til vores løn- og regnskabschef, Dilek Secilmis.

Vi har et stærkt og positivt arbejdsmiljø og gode arbejdsvilkår. Vi går glade på – og hjem fra – arbejde. Arbejdstiderne er fleksible, og der er mulighed for to ugentlige hjemmearbejdsdage efter endt oplæringsperiode.

Om dig:

Opgaverne foregår i tæt samarbejde med institutionslederne og vi lægger vægt på, at du er servicemindet og i stand til at sætte dig ind i kundernes individuelle behov. Du arbejder med kunden i centrum og tager medansvar for, at teamet løser opgaverne. Du har derfor sans for at arbejde både individuelt og i teams samt på tværs af faggrænser. Du sætter en ære i at yde service til kunderne både fysisk her i FOBU samt via mail og telefon.

Vi lægger stor vægt på, at du har erfaring i lønsystemet LessorLøn, men din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Det er vigtigt for os, at du har kendskab til selveje og er vant til at arbejde med overenskomster inden for både det offentlige og private område.

Yderligere oplysninger:

Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte løn- og regnskabschef, Dilek Secilmis på ds@fobu.dk eller direktør, Claus Thykjær på ct@fobu.dk. Har du lyst til at høre mere om os og stillingen inden du søger, så ræk ud – vi kan sagtens mødes på teams og fortælle mere om stillingen. Du kan læse mere om vores skønne arbejdsplads, opgaver og medlemmer på www.fobu.dk.

Din ansøgning:

CV og en kort motivation sendes til info@fobu.dk.

Vi holder løbende samtaler, så søg allerede i dag.

Stillingen er fuldtid og tiltrædelse 1/7 eller snarest herefter.