Sügro A/S
Vejle

Teamleder

Med engagement, committment og drive til at blive en vigtig nøglemedarbejder

Sügro A/S søger en arbejdende teamleder til vores terminal i Vejle.

En kompetent medarbejder, der trives med at gå forrest og ønsker at indgå i driften samt udviklingen af virksomhedens lager.

Med reference til logistikchefen, vil du i samarbejde med den anden teamleder få det daglige ledelsesansvar for vores 12 lagermedarbejdere og 5 chauffører. Din opgave vil være at lede og fordele arbejdsopgaverne, så vi altid slutter dagen med alle ordrer ekspederet, planlægning af ruter klar til næste dags distribution. Nøgleordene er høj kvalitet og effektivitet.

Personaleansvaret varetages af logistikchefen.

En stor del af dine arbejdsopgaver er ekspedering af ordrer, varemodtagelse samt opfyldninger. Du skal derfor værdsætte et fysisk aktivt job og selv indgå i opgaveløsningen. Du er tæt på dine medarbejdere, men formår fortsat at fungere som deres leder. Du besidder særdeles gode samarbejdsevner, og mestrer ligeledes den brede interne kontaktflade til den øvrige organisation, bestående af kundeservicemedarbejdere, disponenter og konsulenter.

Vi har implementeret Astro WMS system, som bl.a. indbefatter pick by voice samt varemodtagelse, opfyldning med scanner, hvor du skal være med til at drive denne proces og sikre dig implementering og effektivisering af alle processerne på lageret, har du erfaring med Astro eller andet WMS system er det et stort plus.

Samlet set tilbyder vi en stabil men afvekslende, central og spændende stilling i en velrenommeret, succesfuld, privatejet virksomhed:

  • Personaleledelse og fordeling af opgaver
  • Daglig ordreekspedition og pakning af varer
  • Varemodtagelse og afsendelse
  • Løbende optimering af kvalitet for lager og drift
  • Ad hoc-projektopgaver eks. IT, messer m.m.
  • Kørselsplanlægning og optimering

Dine kvaliteter og kompetencer matcher følgende:

  • Erfaring med ledelse og lagerarbejde, gerne inden for dagligvarer
  • En stærk, støttende og motiverende leder, der selv går forrest
  • Du har overblik, og evner at uddelegere opgaver, så vi når i mål
  • Du har ordenssans og værdsætter et præsentabelt lager
  • Du trives med projektarbejde sideløbende med de daglige arbejdsprocesser
  • Gode IT-skills, gerne erfaring med Astro og kendskab til Navision
  • Erfaring med kørselsledelse og ruteplanlægning

Din timeløn følger vores lokalaftale som pt. udgør kr. 175,75 og et teamledertillæg på kr. 10,- inklusive fritvalgsordning på 9%. Vi tilbyder pensionsordning på 11% samt sundhedsordningsforsikring.

Sådan søger du jobbet som teamleder hos Sügro A/S:

Send din ansøgning samt CV til Job.LagerVejle@sugro.dk.

Tiltrædelse hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat.

Eventuelle spørgsmål kan rettes til logistikchef Lars Hansen på 22 49 55 51 i tidsrummet 07.00 til 16.00.

Ansøgningsfrist:

Vi læser løbende ansøgningerne igennem og indkalder til samtaler. Når vi har fundet den rette kandidat, lukker vi processen ned. Derfor opfordrer vi til, at du sender ansøgningen så hurtig som muligt.


Sügro A/S er en privatejet, landsdækkende grossist og leverandør af forskellige varegrupper til supermarkeder, kiosker, servicestationer, tobakshandlere, biografer, videobutikker, kantiner, sportshaller, campingpladser, forlystelsesparker, virksomheder m.fl. Sügro beskæftiger ca. 85 medarbejdere fordelt på 3 terminaler i Struer, Vejle og Greve. Vil du vide mere om Sügro, så besøg os på www.sugro.dk