
Controller til nyt finansteam i Vejle
Vil du være i opbygningen af en finansfunktion i en virksomhed i vækst Hos AquaPri søger vi en fagligt stærk og initiativrig controller, der brænder for at skabe overblik, sikre valide data og understøtte forretningens udvikling med solid økonomisk indsigt. Du bliver en central del af opbygningen af vores nye finansteam på hovedkontoret i Vejle og får direkte reference til virksomhedens CFO.
Om AquaPri
AquaPri ApS er en virksomhed med 125 års erfaring har hovedkontor i Vejle. Virksomheden specialiserer sig i højkvalitets fiskeprodukter, herunder ørredkaviar, ørred og sandart. Vi driver med stolthed 15 ørredanlæg, 2 sandartanlæg og 1 forarbejdningsanlæg, hvilket giver os fuld kontrol over hele værdikæden og sikrer, at vores kvalitetsprodukter når kunder i hele Europa, Asien og USA hvor 95 % af vores produkter eksporteret. I 2024 har virksomheden hul taget hul på et spændende nyt kapitel med ny ejer og CEO. Vi har store ambitioner om udvikling af forretningen, samtidig med at vi fastholder de stærke fundamenter, vi har bygget gennem årtier. Der er i marts etableret nyt hovedkontor i Vejle hvor vi er i gang med at opbygge et moderne og forretningsunderstøttende finansteam, som du bliver en vigtig del af.
Stillingen
Som controller hos AquaPri får du en nøgleposition i det nye finansteam med fokus på økonomistyring hvor specielt lager og produktion har en høj kompleksitet. Du kommer til at arbejde tæt sammen med både CFO og Finance Manager der sidder i Frederiksværk. Du får stor mulighed for at præge og assistere med at implementere strukturer og arbejdsgange fremadrettet. Vi har netop implementeret nyt ERP system, som fundament for den fremadrettede økonomiske styring, hvor datadrevet tilgang og udnyttelse af AI også er med i ambitionerne.
Dine primære ansvarsområder:
- Dagligt bogholderiarbejde
- Controlling og analyse indenfor finans
- Opfølgning og afstemning af lagre
- Deltagelse måneds- og kvartalsafslutningsproces.
- Udtræk af data og udarbejdelse af rapportering til myndigheder og andre interessenter
- Udvikling og optimering af rapporteringsværktøjer og processer.
- Styring af projektøkonomi på udviklings- og byggeprojekter
- Tæt samarbejde med organisation og CFO om driftsøkonomiske forbedringer
Vi forestiller os, at du:
- Har en økonomisk uddannelse – fx revisor, cand.merc., HD(R) eller finansbachelor
- Har erfaring med controlling – gerne med fokus på lager og produktion
- Har God forståelse for kostpriser, værdikæder og driftsøkonomi
- Er skarp i Excel og gerne vant til at arbejde med ERP-/BI-systemer
- Har gerne erfaring med drift og udvikling af Power BI eller andet BI rapporteringsværktøj
- Er analytisk, struktureret og trives i et miljø med forandring og udvikling
- Arbejder selvstændigt og evner at omsætte data til indsigt og handling
- Du behersker engelsk på et godt niveau – både mundtligt og skriftligt
Vi tilbyder:
- En nøglefunktion med reference til CFO og tæt kontakt til forretningen
- Mulighed for at være med i opbygningen af et nyt finansteam i Vejle
- Indflydelse på processer, systemer og arbejdsgange
- Et uformelt og engageret arbejdsmiljø med gode kolleger
- En ambitiøs virksomhed med bæredygtighed og kvalitet i højsædet
Ansøgning og kontakt
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CFO Carsten Nielsen på telefon 29 37 21 85 eller E-mail: carsten.nielsen@aquapri.dk
Send din ansøgning og CV via Jobnet Quick Apply hurtigt muligt, dog senest 30. juni 2025. Vi afvikler samtaler løbende og lukker opslaget når vi har fundet den rette kandidat.
Opstart hurtigst muligt efter aftale.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.