
Sales and Logistics Coordinator
Brænder du for at yde personlige og unikke serviceoplevelser for kunder, så de oplever et vedkommende partnerskab i relationen? Har du erfaring med salg og logistik, og drives du yderligere af at koordineringsopgaver, ordrebehandling og opfølgning, og sætter du en ære i at levere kvalitet i såvel store som mindre opgaver?
Så kan det være netop dig, vi søger som Sales and Logistics Coordinator til at understøtte Riemanns signifikante vækst af vores Premium brands, der forhandles af apoteker og drugstores globalt på mere end 47 markeder.
Om Teamet
Vi er et dynamisk team med tre Internationale Business Managers (IBM) samt Head of Sales og Sales Coordination team bestående af 2, alle med reference til Head of Sales. Til sammen har vi mange års erfaring i afsætning via distributører på globalt plan, og vi motiveres af at skabe vækst for vores to Premium brands i samarbejde med regionale og lokale distributører globalt.
Hos os vægter vi at have en positiv og uformel tone, hvor vi altid hjælper hinanden. Vi tror på, at et stærkt samarbejde og en god omgangsform er nøglen til succes. Vores team er dedikeret til at støtte hinanden og skabe en arbejdsplads, hvor alle trives og kan yde deres bedste.
Om jobbet
Som Sales and Logistics Coordinator vil du spille en central rolle i vores team, hvor du vil være ansvarlig for at sikre en effektiv og gnidningsfri håndtering af vores salgs- og logistikprocesser. Du vil arbejde tæt sammen med både interne og eksterne interessenter for at sikre, at vores kunder får den bedste service og support. Din evne til at koordinere og følge op på dine opgaver vil være afgørende for vores succes.
Dine primære ansvarsområder vil være:
- ordrebehandling og kontaktperson til vores kunder
- koordinering og opfølgning på salgsordrer
- koordinering og opfølgning mellem Salgsafdeling og Supply Chain
- ansvarlig for opdatering af kundedata i ERP-system – Business Central
- ordreindtastning/ordrebekræftelse/fakturering
- kommunikation til kunder + løbende opfølgning internt
- bindeled mellem IBM, Kunder og Operations
- fakturering og Dokumenter til forsendelser
Om dig
Vi forestiller os, at du:
- er en serviceminded og positiv kollega, der igennem interesse for dine kollegaer er medskaber af vores positive kultur
- er samarbejdsorienteret og tager naturligt ansvar og initiativ når du mødes af udfordringer
- har overblik og arbejder struktureret og selvstændigt med dine opgaver
- er vedholdende som person og drives af nysgerrighed og lyst til at levere kvalitet
- er god til at kommunikere klart og præcist internt og eksternt
- er dygtig til at opbygge og vedligeholde stærke relationer med såvel kunder som kollegaer
Faglige kvalifikationer
- erfaring med logistik og kundeservice til eksportmarkeder globalt - gerne fra producerende virksomhed
- erfaring med håndtering og overvågning af proces fra ordremodtagelse til afsendelse og fakturering
- erfaring med spedition og Incoterms og dokumenter til eksportmarkeder evt. uddannet speditør eller lignende
- erfaring med håndtering af speditørfirmaer
- udadvendt og trives med høj grad af kundekontakt
- bevare overblik med mange igangværende sager
- erfaring med ERP-systemer, gerne Business Central
- erfaring med fakturering og sikrer, at alle fakturaer bliver udarbejdet præcist og rettidigt
- behersker dansk og engelsk i skrift og tale
Vi tilbyder
Hos Riemann får du en spændende og udfordrende stilling i en succesfuld virksomhed i vækst, hvor vi gør en forskel for vores medmennesker verden over med vores kvalitetsprodukter. Din rolle en vigtig faktor i, at vi når vores mål.
Vi har en stærk kultur, hvor vi kontinuerligt tilstræber en inkluderende og imødekommende adfærd, med høj grad af samarbejde, vidensdeling og arbejdsglæde som vigtige fælles værdier. Vi er alle stolte af det vi laver og det skaber et solidt fundament for sammenhold og engagement.
Hos Riemann får du mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer. Vil tilbyder blandt andet hjemmearbejde, sociale arrangementer, pension-, sundheds- og ulykkesforsikring, fleksibel arbejdstid, en attraktiv kantine samt opladning af el-bil.
Vi ser frem til at høre fra dig
Vi afholder samtaler løbende, så send din ansøgning og dit cv allerede i dag.
Har du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jakob Ensted, Head of Sales, på mail jakob.ensted@orkla.dk.
Vi opfordrer alle uanset køn og etnicitet, samt seksuel, politisk og kulturel orientering, til at søge job hos os.
Om Riemann
Riemann er en dansk virksomhed med egen produktion, der udvikler, producerer og sælger egne specialiserede hudplejeprodukter af høj kvalitet, herunder de ikoniske brands P20 solbeskyttelse og antiperspiranten Perspirex.
Riemanns ambition er at vækste vores position på det globale marked indenfor de to segmenter, og vi er i begyndelsen af en spændende rejse. Som virksomhed er vi forbrugercentreret i alt, hvad vi gør, og stræber altid efter at forbedre vores højtydende brands, både i branding og formulering.
Vi er en mellemstor virksomhed med ca. 70 kollegaer i en flad organisation med en uformel tone. Vi har gode arbejdsforhold og et tæt samarbejde imellem afdelingerne.
Vi er certificerede efter ISO 22716 Kosmetik GMP, og er kendt i branchen for at levere ”seriously reliable products.” Det er vi stolte af.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.