
Supporter
Kan du lide at snakke med mennesker? Er du en systematisk person, der elsker at få ting fra hånden? Og har du en god forståelse for tal og logik? Så er det meget muligt, det er dig vi søger.
Hvem er du?
Er du garvet indenfor kundeservice? Eller har du ingen erfaring med support? Uanset din baggrund så lægger vi vægt på, at du:
- elsker at hjælpe og snakke med mennesker.
- er velformuleret i både skrift og tale på dansk.
- trives med at tilbringe en hel dag i fuld fart.
- kan jonglere og omstille dig imellem opgaver
- nyder orden og anser dig selv som struktureret.
- sprudler af godt humør.
- er formidabel til at planlægge, prioritere og eksekvere på opgaver.
- kan mærke glæden boble, når kunderne udtrykker tilfredshed med samarbejdet.
I det daglige trives du med et mix af planlagte opgaver og komplicerede ad hoc-opgaver, som flyver ind fra højre. Du er alsidig og holder også af arbejde, som kræver ihærdighed, koncentration og fordybelse.
Hvad skal du lave?
Sammen med andre supportere skal du skriftligt og telefonisk supportere brugere af INFOBAs softwareløsninger. Størstedelen af henvendelserne omhandler løsningen INFOBA Vagtplan, så det er en fordel, hvis du er god til tal og logik. Du skal hjælpe brugere fra hele landet – lige fra forældre til fagprofessionelle fra forvaltninger og dagtilbud, men du vil primært skulle hjælpe institutionsledere i dagtilbud.
Telefonisk og skriftlig supportering af vores brugere i INFOBAs software er det primære i jobbet. Derudover kommer du løbende til at jonglere med:
- Zendesk og Azure DevOps, som vi bruger til håndtering af alle henvendelser.
- vores interne system, hvor forvaltninger og institutioner kan tilgås, når brugerne skal assisteres.
- opgaver i forbindelse med onboarding af nye kunder.
- muligheden for at påvirke udformning og funktionalitet i INFOBAs produkter.
- mulighed for at assistere ved undervisning af brugere ude hos kunderne.
Du vil blive uddannet som supporter gennem INFOBAs egen uddannelse. Du får grundig introduktion og oplæring i alle IT-løsninger og opgaver.
Hvem står bag dig
Det er et dedikeret og professionelt hold, der står bag dig.
Hele kæden fra kundebehov, idégenerering, design, udvikling, test, implementering og support er bemandet af personer, der sætter en stor ære i deres arbejde. Teamet har et fantastisk sammenhold, omfavner forskelligheder og er gode til at hjælpe og støtte hinanden. De fleste af os er meget glade for at drikke kaffe, og derfor får kaffemaskinen en del besøg i løbet af dagen.
Dine tætteste samarbejdspartnere vil være dine kollegaer og den supportansvarlige, men du vil også være i dialog med vores udviklere.
Vi tilbyder dig
- Et job med et formål, der gør en positiv forskel for rigtig mange børn.
- Løn efter kvalifikationer og erfaring.
- Muligheden for ansvar, der vokser med dine ambitioner.
- Afvekslende arbejdsopgaver.
- Samarbejde i et professionelt team med store ambitioner og fart på.
- Mulighed for professionel udvikling.
- Et behageligt arbejdsmiljø med virkelig venlige kollegaer.
- Frihed i dit arbejde og masser af fleksibilitet.
Vil du vide mere?
Så er du velkommen til ringe til Torben på 26 24 06 16.
Ugentlig arbejdstid: 37 timer i tidsrummet 8-16.
Løn: Efter kvalifikationer.
Tiltrædelse: 1. august 2025 (eller tidligere hvis muligt)
Arbejdssted: Vandtårnsvej 102, 1.sal, 2860 Søborg.
Ansøgningsfrist: 22. juni 2025.
Jobsamtaler vil blive afholdt løbende.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.