I/S Norfors
Hørsholm

Er du Norfors’ nye skarpe finanscontroller?

Vil du være med til at skabe et nyt Norfors, der agerer agilt i en forsyningsbranche præget af forandring? Og vil du være med til at udvikle og styrke vores økonomifunktion? Så er det dig, vi søger til en nyoprettet stilling som finanscontroller i Norfors.

Sammen skal vi skabe grundlaget for den forandring og omstilling, som Norfors står midt i. Vores affaldsenergianlæg skal selskabsgøres, og vi har taget fat på en omfattende strategiproces. Mere fjernvarme - og meget mere genbrug og genanvendelse - står på vores aktivitetslister.

Disse forandringer og omstillinger kræver øget fokus på økonomien, og derfor skal vi have suppleret vores økonomifunktion. En af de opgaver, som skal styrkes, er den finansielle controlling, og derfor har vi en nyoprettet stilling som finanscontroller.

Stillingen er en bred rolle i finans og tilbyder rig mulighed for at få varierede og spændende opgaver. Du vil desuden blive en del af et fagligt stærkt team, hvor de eksisterende kompetencer understøtter et solidt og udviklende læringsmiljø.

Vi lægger vægt på, at du er villig til at lære nyt og at du har lyst til prøve kræfter med at navigere i en politisk styret organisation med mange interessenter. Er du indstillet på det, så har du virkelig mulighed for at få praktisk erfaring, der skaber fremtidsmuligheder inden for økonomiledelse.

Opgaver

I din opgaveportefølje finder du blandt andet:

  • Ansvar for udvikling og vedligehold af ERP-system
  • Samarbejde med forretningen for at forstå arbejdsprocesser og identificere krav til ERP-systemet
  • Undervisning og introduktion i ERP-system til nye medarbejdere
  • Månedsafslutning
  • Afstemninger
  • Procesoptimering
  • Ad hoc-analyser

Kompetencer

Økonomiafdelingen består af ca. ti medarbejdere, som varetager både de helt daglige økonomiopgaver, men som tillige er supportfunktion for Norfors tre selskabsområder.

Vi har en idé om, at du har erfaring fra en økonomiafdeling, har lyst til fagligt udfordrende opgaver og vil indgå i et team af dedikerede kollegaer. Det vigtigste for os er, at du besidder en høj faglig kompetence og lysten til at lære. Erfaring med Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations er et plus, men ikke et krav.

Vi lægger vægt på, at du er nytænkende, sætter spørgsmålstegn ved det bestående, og bidrager positivt til vores fælles rejse. For at få succes i stillingen skal du have gåpåmod og ikke være bange for at fejle.

Vi forventer, at du som vores nye finanscontroller har følgende kvalifikationer:

  • Faglig uddannelse som cand.merc., cand.polit. eller lignende
  • Gerne et par års erfaring fra lignende stilling
  • Arbejder struktureret og kan håndtere stramme deadlines
  • Udadvendt, nysgerrig og positiv
  • Er robust og struktureret
  • Har flair for IT

Vilkår

Løn efter relevant overenskomst for stillingen, dine relevante kvalifikationer samt din øvrige baggrund. Vi tilbyder bl.a. en god sundhedsforsikring og en attraktiv pensionsordning.

Ansøgning

Er du interesseret i at få yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at henvende dig til økonomichef Jeppe Vilstrup Juhl på mail jvj@norfors.dk eller telefon 27 14 36 57.

Motiveret ansøgning + CV sendes via knappen "Ansøg" her på siden. Vi indkalder løbende til samtaler og stillingen vil blive besat, når vi har fundet den rette person.


I Norfors stiller vi om. Vi forbereder os til fremtiden. Vi leverer i dag fjernvarme til 60.000 husholdninger og virksomheder. Fjernvarme skal vi levere til flere. Affaldsenergien bliver selskabsgjort og produkterne på affaldsområdet bliver markedsgjort. Bliv en del af omstillingen hos os, hvis du tror på, at du har evnerne og drivet til at få den grønne omstilling til at ske i virkeligheden.

Vi opfordrer alle uanset alder, kønsidentificering, seksuel orientering, religion og etnicitet til at søge stillingen, fordi vi ved, at et alsidigt og inkluderende miljø er afgørende for at skabe en inspirerende og effektiv arbejdsplads.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.