
Lønassistent
Kunne du tænke dig et afvekslende job i en international fødevare virksomhed og vil du være med til at sikre korrekt og rettidig løn til dine knap 1300 kolleger?
Hvis du kunne tænke dig at være en del af en virksomhed i vækst og have gode kolleger, så læs videre her:
Vi kan tilbyde dig at blive en del af vores afdeling i Løn og HR, hvor vi sætter faglighed og samarbejde i højsædet. Hos os vil du blive en del af et kollegialt fællesskab med frihed under ansvar og en uformel omgangstone.
Med reference til HR-chefen vil du indgå i et team med 4 lønassistenter.
Ud over den daglige drift er vi i gang med opgradering af flere IT-systemer og vi ser ind i en spændende udvikling på flere områder.
Her skal du sammen med resten af teamet være med til sikre effektive overgange samt strømline vore administrative processer. Du vil derfor også få rig mulighed for at præge udviklingen i afdelingen.
Vi imødeser følgende egenskaber :
- Du er ansvarsbevidst, struktureret og har udpræget sans for detaljer
- Du trives i et dynamisk miljø med mange deadlines
- Du er en holdspiller med en god helhedsforståelse og bidrager til et godt samarbejde på tværs i organisationen
- Du er venlig og imødekommende og vil gerne yde en god service over for dine kolleger fra mange forskellige lande.
- Du har en god forståelse af at det er vigtigt vi sammen når i mål med vores kerneopgave
Jobbet:
- Oprettelse af nye medarbejdere samt vedligehold af lønstamdata
- Lønkørsel for både timelønnede og funktionærer
- Indberetning til e-indkomst, Feriekonto og lignende, sikre refusioner for sygdom m.v.
- Diverse interne og eksterne afstemninger
- Rådgivning af medarbejdere og ledere om lønrelevante forhold
- Diverse ad hoc opgaver og projekter relateret til løn og HR
Faglige kvalifikationer:
- Uddannelse inden for økonomi og administration
- Erfaring med lønadministration, gerne fra en produktionsvirksomhed
- Erfaren Excel-bruger med generel god systemforståelse. Vi bruger Lessor løn og Promark/SmartTID tidsregistrering
- Vant til at fortolke, forstå og implementere forskellige overenskomster
Løn efter kvalifikationer, pensionsordning samt frihed under ansvar, hvor fleksibiliteten går begge veje. Arbejdsstedet er Strandvejen 6, 7700 Thisted. Tiltrædelse snarest efter aftale.
Spørgsmål til stillingen kan rettes til: HR chef Helle Halkjær +45 27 21 55 65. Ansøgning og CV sendes pr. e-mail til job@tican.dk, mrk. Lønassistent.
Ansøgningerne vurderes løbende, og stillingen vil blive besat, så snart vi har fundet den rette kandidat.
Tican Fresh Meat A/S er lokalt kendt ud over alle grænser. Læs mere på hjemmesiden www.tican.dk.
Vi glæder os til at høre fra dig.