
Regnskabsansvarlig til Gardit A/S – en del af CG Group
Vil du være med til at løfte en solid økonomifunktion ind i en mere digital fremtid – og samtidig spille en vigtig rolle i fællesskabet i en familieejet virksomhed med korte beslutningsveje?
Du får ansvaret for det daglige bogholderi, måneds- og årsafslutninger samt koncerninterne afstemninger på tværs af 10-12 selskaber. Samtidig bliver du en nøgleperson i økonomiafdelingen – både fagligt og kollegialt – og får en central rolle i den kommende videreudvikling af processer og digitale løsninger.
CG Gruppen og DanGard A/S – specialister i overfladebehandling
Vi ejer Gardit Marine og Gardit, der udfører overfladebehandling på skibe på Lindøværftet og på broer, tankanlæg samt transformere. Desuden ejer gruppen Cito, der udlejer skurvogne og andet byggemateriel.
Det er en organisation i bevægelse, som tilpasser sig omverdens vilkår – det gør det interessant at være en del af, og vi ved, at virksomheden nok ikke ser ud på samme måde om et år. Men vi arbejder stadig i trygge rammer, og mange af os har været her i årevis
Du bliver en del af økonomiafdelingen, som tæller 6 kolleger med masser af erfaring og godt greb om driften. Vi hjælper hinanden, deler viden, går til fælles kaffepause og har det sjovt sammen.
Sæt retning i regnskabet – og vær med til at forme hverdagen i teamet
Du får ansvaret for den daglige drift af regnskabet, når du overtager roret fra Ulla, der efter 50 år på posten går på pension. Det er selvfølgelig med en grundig overdragelse af både opgaver og arbejdsgange, inden hun forlader stillingen helt.
Samtidig bliver du det faglige anker i et team med stærke profiler, som kender huset og opgaverne ud og ind. Og når Anders ikke er til stede, er det dig, kollegerne går til – både for sparring og koordinering i det daglige. Mere specifikt kommer du til at:
- have ansvaret for det daglige bogholderi samt klargøring af måneds- og årsafslutninger
- udføre afstemninger, periodiseringer og opfølgning på omkostninger
- håndtere intern fakturering og koncerninterne afregninger på tværs af 10-12 selskaber
- sparre med Anders om regnskabsprocesser og bidrage til faglige forbedringer
- udarbejde momsindberetninger og statistik til Danmarks Statistik samt sikre et godt samarbejde med revisionen
- tage initiativ til procesforbedringer og hjælpe med at modne digitaliseringen i økonomiafdelingen.
Fagligt anker med flair for både drift og udvikling
Med en naturlig evne til at skabe god stemning og bygge relationer er du med til at fastholde og bygge videre på den trygge og velfungerende kultur i teamet. Og så tøver du ikke med at løfte røret, og tage initiativ for at få hverdagen til at glide, også når der skal koordineres på tværs af huset.
Derudover forestiller vi os, at du:
- har nogle års erfaring med regnskab, bogføring og moms
- er vant til at arbejde med afstemninger, periodiseringer og klargøring af måneds- og årsafslutninger
- har forståelse for koncernregnskaber og mellemregninger mellem selskaber
- har en relevant uddannelse – fx HD(R), cand.merc.aud. eller tilsvarende
- har erfaring med Uniconta, som vi lige er overgået til.
Interesseret?
Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling, og har du spørgsmål til stillingen eller rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex, Line Purup, på 7245 9110.
I rekrutteringsprocessen har vi kun brug for dit CV målrettet til denne stilling, og gerne et par linjer eller en kort ansøgning om din motivation for at søge.
Ansøgningsfristen er 16. juni 2025.
Tiltrædelse er midt i august eller senest 1. oktober 2025. Vi indkalder løbende til samtaler, så vent ikke for længe med at søge.
CV’er, der ikke er sendt via linket til Jobindex, kommer ikke i betragtning.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.