Arctic Import A/S

Salgskonsulent i Aalborg, Food

Har du et naturligt sælger-gen og er du rejselysten? Ved du, at man kommer længst med ekstraordinær kundeservice – så er du det perfekte match og lige den vi leder efter. Vi søger en salgskonsulent inden for foodservice til vores Nordatlantiske marked.

Om stillingen som Salgskonsulent

Vi kan tilbyde et spændende job, hvor du i samarbejde med det øvrige salgsteam er ansvarlig for salg af vores brede sortiment til private og offentlige kunder i Grønland. Dit fokus vil primært være salg af vores brede sortiment af foodservice, men også nonfoodprodukter relateret til storkøkkener.

Dine arbejdsopgaver vil være:

  • Ansvarlig for at vedligeholde eksisterende kundeforhold samt udvikling af nye kunder indenfor foodservice og catering
  • Behandling af forespørgsler fra kunder, herunder udarbejdelse af tilbud og ordrebehandling
  • Daglig kundekontakt i forbindelse med forespørgsler, tilbud, ordremodtagelse og kunderådgivning
  • Deltagelse i afdelingsrelaterede projektopgaver samt administrative opgaver
  • Budgetansvarlig for egne kunder, samt salgsrapportering, opfølgning og performancemålinger

Jobbet har udgangspunkt fra vores hovedkontor i Aalborg, men indbefatter ca. 90 rejsedage om året, hvor du vil være på salgsrejser i Grønland.

Vi vægter samarbejde på tværs af organisationen højt, så det er vigtigt, at du trives med at have en tæt dialog med kollegaer fra andre afdelinger og også her er du serviceminded.

Lidt om dig

Den ideelle kandidat har erfaring indenfor foodservicebranchen og er evt. uddannet indenfor området, eller har erfaring fra lignende stilling, hvor rådgivning af kunder og salg har været en stor del af hverdagen.

Du kan se dig selv i nedenstående punkter:

  • Du har i dine tidligere ansættelser været beskæftiget med opsøgende salg, og har derigennem fået erfaring med opbygningen af gode kunderelationer
  • Du er ansvarsbevidst og struktureret i forhold til dine opgaver, og følger hele tiden op på dine indsatser
  • Du har et solidt kendskab til hele Microsoft Office-pakken, specielt Excel
  • Du er udadvendt, troværdig, ansvarlig og det er naturligt for dig at tage beslutninger
  • Du brænder for at skabe resultater, og er vedholdende i dine indsatser

Hvem er Arctic Import

Arctic Import er en stærk familieejet virksomhed. Nordatlanten er vores hjemmebane og hverdagen her er vores passion. Takket være vores mangeårige tilstedeværelse i Norden kender vi markederne bedre end de fleste, og vi er stolte af vores nordatlantiske arv. Hos Arctic Import leverer vi ikke bare varer – vi leverer løsninger, muligheder og værdi. Vi kalder det godt købmandskab. Det kræver indsigt, lokalkendskab og vilje til at tage ansvar, når vi handler på tværs af Nordatlanten – fra Grønland til Island og Færøerne. Og nu søger vi dig, der vil være med til at gøre en forskel i det fællesskab, vi er en del af.

Service er en del af vores DNA. Vi har eksperter, der ved, hvad der skal til, og vi er stærke på produktviden og logistik. Det er en kompetence, som vi har bygget op gennem mange år.

Vi arbejder kontinuerligt på at blive Nordatlantens foretrukne forretningspartner, udgøre det stærkeste team og yde den bedste kundeservice i Nordatlanten.

Ansøgning

Tiltrædelse 1. september, men vi venter gerne på den rette kandidat.

Har du lyst til at være med på holdet, så send din ansøgning og CV via mail til hr@arcticimport.dk og mærk den ”Salgskonsulent Aalborg”. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Salgschef Jesper Berg på mail: jkr@arcticimport.dk, eller på +45 2554 3135.

Vi holder samtaler løbende og fjerner stillingsopslaget, når den rette person er fundet.