V. Guldmann A/S
Århus N eller Taastrup

Operations manager - Service Danmark

Vi søger en Operations manager til at drive og udvikle vores installations- og serviceområde.

Vi udvikler velfærdsteknologiske løsninger, der betyder noget

Guldmann udvikler, producerer og markedsfører velfærdsteknologi, der hjælper personer med nedsat funktionsevne til et mere værdigt liv og bidrager til det gode arbejdsmiljø for plejepersonalet.

I Guldmann er vi 630 kolleger fordelt på afdelinger i Europa, USA og Canada, og med kunder i hele verden.

Se eksempler på, hvordan vi hjælper vores kunder med at skabe Time to Care her: Guldmann Cases og Tilgængelighed: Stepless Cases

Ansvar & arbejdsopgaver

Du bliver en del ledergruppen for det danske marked og får ansvaret for driften samt ledelsen af teamet, som består serviceteknikere, montører og teamlead.

Du har ansvaret for afdelingens resultater, herunder budget, produktivitet og kvalitet i service og installationsprocesserne og vil du løbende arbejde med at udvikle og optimere området.

Dine primære opgaver vil være

  • Sætte og kommunikere mål for service og installation
  • Opfølgning på driften og budget
  • Sikre kvaliteten i vores installation og service
  • Kompetenceudvikling af medarbejdere og teamet
  • Identificere og implementere muligheder for at optimere og udvikle funktionen
  • Etablere og udarbejde aftale med eksterne samarbejdspartner, hvor det giver mening ift. installations- og serviceopgaver
  • Ad hoc-opgaver i forbindelse med ISO-certificering.

Du får et tæt samarbejde med salgs- og projektkolleger, Commercial manager, Contract manager og Head of Project management. Du vil desuden kunne sparre med kolleger, som sidder i samme funktion rundt om i verden.

Din profil

Du kan have en teknisk baggrund, logistisk/Supply Chain Management eller anden relevant uddannelse og erfaring som leder af en serviceorganisation eller tilsvarende.

Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og er en habil bruger af generel IT.

Du er vant til at kommunikere med både teknikere og sælgere og sparrer effektivt med både interne kolleger og eksterne kunder.

Du er udadvendt og proaktiv og sikrer dermed afsættet for sammen med dine medarbejdere at kunne udvikle og drive området effektivt og sikre fortsat høj kvalitet overfor vores kunder.

Du bliver en hjørnesten i den danske organisation og skal derfor kunne bidrage til samarbejdet på tværs og inden for i dit engagerede og fagligt dygtige team.

Om Guldmann

I Guldmann har vi samarbejde i centrum. Vi er et hold og har respekt for hinandens faglighed og holdninger. Vores succes er summen af alles bidrag.

Vi tager godt imod dig med et veltilrettelagt introprogram, hvor du introduceres til vores produkter og forretning og kolleger i de forskellige afdelinger.

Vi tilbyder

Et selvstændigt job i en velkonsolideret og ambitiøs virksomhed med kort vej fra ord til handling. Beslutninger og ansvar er i videst muligt omfang delegeret ud til medarbejdere med de relevante kompetencer. Kulturen er uformel, og omgangstonen ligefrem.

Interesseret?

Lad os høre fra dig, hvis du har lyst til at være med på holdet.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af vores nordiske salgsregion Allan Wessman på 2545 9505.

Vi holder løbende samtaler, så send os din ansøgning hurtigst muligt og senest den 16. juni 2025.

Tiltrædelse efter aftale.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.