
Erfaren controller eller måske revisor
En international virksomhed med et lokalt, dansk økonomiteam. Fantastiske kolleger. Et job i krydsfeltet mellem controlling og revision. Et fleksibelt og summende arbejdsmiljø.
Er det noget for dig?
Så bliv en del af Monjasa, en global shipping- og olievirksomhed med aktiviteter i alle verdens havne.
Lokalt økonomiteam i en global virksomhed
Du får din daglige gang på vores hovedkontor i Fredericia, hvor du bliver en del af vores Finance Europe-team. Her er vi 7 kolleger, der tæller vores 4 accountants, 2 finance trainees og vores finance manager – og snart dig.
Sammen sikrer vi præcision i regnskaberne for vores aktiviteter i Nordeuropa, Grækenland og Cypern. Og selvom vi hver især har vores ansvarsområder, hjælper vi og sparrer med hinanden, når der er brug for det.
Som vores nye controller bliver du en del af et stærkt team af økonomispecialister, revisorer og bogholdere, hvor samarbejdet både internt i teamet og på tværs af afdelinger vægtes højt. Du får tæt sparring med dygtige kolleger og din nærmeste leder om komplekse forretningsområder.
Hvis du kan tage initiativ, få tingene gjort rettidigt, levere arbejde af høj kvalitet og udvise en stærk ansvarsfølelse, er denne stilling det helt rigtige for dig
Fra tal til indsigt – arbejd i krydsfeltet mellem controlling og revision
Du får en bred rolle, hvor du arbejder med regnskab, controlling og økonomistyring. Med Microsoft Dynamics NAV som en af dine primære værktøjer, kommer du bl.a. til at få ansvaret for:
- Kontrol og gennemgang af kerneforretningsområder, herunder varelager og kontrakthåndtering
- Udarbejdelse af månedlige rapporteringer
- Deltagelse i budget- og estimatprocessen
- Ansvarlig for den årlige revisionsproces
- Tæt dialog med interne interessenter
- Godkendelse af udgående betalinger
Ovenstående liste er ikke udtømmende, og der vil derfor være mulighed for at engagere sig i forskellige projekter. Det er altafgørende for både stillingen og afdelingen som helhed, at du overholder dine deadlines, tager ejerskab over dine opgaver og værdsætter en tæt dialog med dit team.
Plads til fordybelse – og arbejdsglæde
Vores fire værdier – Respect, Ambition, Curiosity og Smile & Joy – er kernen i vores kultur. Vi tror på et arbejdsmiljø, hvor vi skaber resultater og fremdrift sammen, samtidig med at vi har det sjovt undervejs. Vi har en uhøjtidelig stemning, hvor du kan stille spørgsmål, sparre med kolleger og udvikle dig fagligt.
Samtidig går vi op i at skabe en god arbejdsdag for alle – med fleksible arbejdstider, mulighed for hjemmearbejde, sociale arrangementer, dart, pool, fredagsbar og en kantineordning, der er lidt ud over det sædvanlige.
Hvem er du?
Vi forestiller os, at du:
- har en HD-R uddannelse eller tilsvarende
- har 5 års erfaring fra en tilsvarende stilling eller som revisor
- har erfaring med ERP-systemer, gerne Microsoft Dynamics NAV
- har stærke Excel-kompetencer
- har kendskab til Business Intelligence-værktøjer er en fordel, gerne Targit
- behersker dansk og engelsk i skrift og tale.
Er du vores nye kollega?
Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling, og har du spørgsmål til stillingen eller rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Line Purup på 72 45 91 10.
I rekrutteringsprocessen har vi kun brug for dit CV, og gerne målrettet denne stillingen og evt. en kort ansøgning, som du sender via linket til Jobindex, allerede i dag eller senest den 16. juni 2025.
Vi indkalder løbende til samtaler så vent ikke for længe med at søge. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat. CV’er, der ikke er sendt via linket, kommer ikke i betragtning.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Om Monjasa
Monjasa er en global virksomhed inden for olie- og shippingindustrien med kontorer i Danmark, Dubai og Singapore. I dag har vi over 600 medarbejdere fra 51 forskellige nationaliteter, både på land og til søs. Læs mere om her: monjasa.com
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.