
Vi søger en IT-supporter
Har du erfaring med klassisk IT-support, og brænder du for at få tingene til at fungere – både for kollegerne på lageret og kontoret? Trives du med at yde support, løse tekniske udfordringer og være tæt på driften i en virksomhed, hvor lageret er forretningskritisk? Så er det måske dig, vi leder efter!
Din rolle
Til en nyoprettet stilling som IT-supporter får du til opgave at løse vores operationelle sager, hvorfor det vil være en fordel med solid erfaring indenfor klassisk IT-support og hvor du føler dig hjemme i daglig brugersupport, fejlfinding, klargøring af udstyr, dokumentation og supportprocesser. Du bliver en del af et dedikeret nordisk IT-team på 4 personer og refererer til vores Nordic IT Manager. Der vil også være kontakt med eksterne konsulenter. Du vil være med til at sikre en stabil drift, hurtig support og høj service – særligt over for vores kolleger på lageret i Lynge.
Derudover vil det være en stor fordel, hvis du har erfaring med – eller lyst til at lære – et eller flere systemer som:
- Apport WMS (lagerstyring)
- Consignor (fragt- og labelstyring)
- EDI-løsninger som BizTalk eller Lobster
- inRiver PIM (produktberigelse og datahåndtering)
Har du tidligere arbejdet i en distributionsvirksomhed, vil du hurtigt føle dig hjemme i vores miljø.
Dine primære arbejdsopgaver
- Daglig 1st line support (helpdesk, telefon og on-site)
- Klargøring og vedligeholdelse af pc’er og mobile enheder
- Opsætning og fejlsøgning på arbejdspladser og AV-udstyr i mødelokaler
- Brugersupport og fejlsøgning på forretningssystemer
- Installation, konfiguration og teknisk dokumentation
- Asset management (serienumre, licenser, udstyr)
- Opdatering af interne vejledninger og dokumentation
Vi forestiller os, at du har erfaring med IT-support i en virksomhed med mange forskellige brugere. Er selvstændig, serviceminded og holder hovedet koldt, når det går stærkt.
Du har selvfølgelig erfaring med:
- Windows 10/11, Office 365 og Teams
- Netværk, printere og IT-hardware
- Evt. også Intune og/eller Autopilot
Du kommunikerer ubesværet på dansk og engelsk – både mundtligt og skriftligt, da vi er en Nordisk virksomhed.
Vi tilbyder
En spændende nyoprettet stilling i en nordisk virksomhed, hvor især voresdrift er i fokus.
Du vil modtage Onboarding og løbende oplæring. Du vil møde en masse gode kolleger og et stærkt team. Vi har en god kantine, pensionsordning og sundhedssikring. Alt i alt en arbejdsplads, hvor åbenhed, ordentlighed, samarbejde og humor er en del af hverdagen. Vi passer godt på hinanden.
Om Despec
Despec er Nordens ledende distributør af IT- og kontorprodukter. Med hovedkontor i Danmark og kontorer i Sverige, Norge, Finland og Island arbejder vi hver dag for at udvikle vores forretning og tilbyde de værdiskabende ydelser, der gør os til den foretrukne distributør.
Med en stærk virksomhedskultur, der værdsætter samarbejde, kreativitet og et positivt arbejdsmiljø, stræber Despec efter at være en arbejdsplads, hvor medarbejderne trives. Hos Despec er arbejdsklimaet en af de højeste prioriteter. Virksomheden bestræber sig på at skabe en atmosfære af åbenhed, respekt og samarbejde. Gennem regelmæssige aktiviteter, sociale arrangementer og en åben dør-politik for ledelsen fremmer Despec et positivt og støttende arbejdsmiljø, hvor medarbejderne føler sig velkomne og værdsatte.
Har vi vakt din interesse?
Søg gerne via QuickApply
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Nordic IT Manager, Pierre Damgaard Rømer, Nordic IT Manager, på tlf. +45 22 20 20 20
Arbejdssted: Despec Nordic, Vassingerødvej 25, 3540 Lynge
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.