Baze A/S
Horsens

Bogholder (25-30 timer) – få indflydelse i et lille team

Vil du være den 3. musketer i vores økonomiteam, hvor du bliver hørt og sparret med? Så får du en hverdag, hvor der er kort vej fra tanke til handling – og fra idé til implementering.

Desuden står vi klar med:

  • en tryg opstart – vi har respekt for, at du skal have tid til at blive dus med det hele
  • en varierende hverdag med sæsonbetonet travlhed, hvilket giver en helt særlig energi
  • muligheden for en fast stilling, hvis kemien er der – indtil videre bliver du ansat til 28. februar 2026.

Velkommen til BAZE – specialister i firma- og reklamegaver samt arbejdstøj

Vi har siden 1995 hjulpet vores kunder med at styrke deres brand gennem kreative og kvalitetssikrede løsninger. Det gør vi bl.a. gennem firmagaver, reklamegaver og arbejdstøj til både danske og internationale virksomheder.

I økonomiteamet får du selskab af vores økonomichef, som også har ansvar for IT og digital udvikling, og en erfaren bogholder på 25-30 timer. Vi er top dedikerede kolleger, som trives i et miljø, hvor ingen opgave er for lille, og ingen idé for stor. Vi taler ordentligt til hinanden, hjælper hvor vi kan og griner undervejs.

Du jonglerer med alle bogholderiets facetter

Du får en vigtig rolle i at sikre, at tallene stemmer, og at både kunder og leverandører møder en struktureret og serviceminded tilgang i deres kontakt med os. Desuden får du mulighed for at sætte dit præg på vores processer – vi siger aldrig nej til en effektiv idé.

Du kommer godt rundt i bogholderiet, og dine opgaver vil blandt andet være:

  • Daglig bogføring i Business Central (NAV)
  • Bogføring af kreditorbilag, leverandørfakturaer mv.
  • Fakturering og sikring af korrekt afregning
  • Afstemninger, analyser og opfølgninger
  • Udsendelse af kontoudtog og opfølgning på debitorer – gerne med en venlig reminder
  • Besvare mails og telefonopkald fra kunder og leverandører
  • Medvirkende til klargøring af årsregnskab
  • Diverse indberetninger til offentlige myndigheder og ad hoc-opgaver i afdelingen.

Du har flere års erfaring med bogholderi og

  • kender til NAV og/eller Business Central
  • besidder struktur, solid systemforståelse og selvstændigt initiativ.

Vi synes, at hverdagen skal være en gave i sig selv

Derfor står vi klar med en fantastisk frokostordning, sociale arrangementer (også for familien), god pensionsordning, en virkelig god sundhedsforsikring – og ikke mindst skønne kolleger. Vi er fleksible i ønskede antal arbejdstimer og løn efter kvalifikationer.

Vi glæder os til at høre fra dig

I rekrutteringsprocessen har vi brug for dit CV og ansøgning målrettet til denne stilling og gerne et par linjer om din motivation for at søge. Ansøgningsfristen er hurtigst muligt.

Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat og indkalder løbende til samtaler, så vent ikke for længe med at søge.

CV’er og ansøgninger, der ikke er sendt via linket til Jobindex, kommer ikke i betragtning.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.