HALDGUTTENBERG Advokatfirma

Ejendomsadministrator / administrationsmedarbejder til advokatkontor i hjertet af København – erfaring ingen forudsætning

Er du struktureret? God til at kommunikere? Og leder du efter et job, hvor der er gode muligheder for at udvikle sig?

Hos HALDGUTTENBERG Advokatfirma får du ansvar efter dine evner og ambitioner – og du har mulighed for at arbejde fleksibelt med fx hjemmearbejde eller faste fridage eller på nedsat tid. I lønnen indgår desuden pensionsordning og sundhedsforsikring.

Advokatkontor med fokus på ejendomme

Hos HALDGUTTENBERG Advokatfirma har vi mange års erfaring med administration af alle typer ejendomme.

Vi er i dag 11 dygtige og imødekommende kolleger, som prioriterer løbende og åben dialog højt. Du vil derfor ikke blot arbejde tæt sammen med dine dygtige kolleger, men også med vores kunder i forhold til de ejendomme, vi administrerer. Derfor kommer du hurtigt på fornavn med de fleste.

Folk skal kunne få fat på os, når de ringer – og vi sætter en ære i altid at vende tilbage og besvare henvendelser så hurtigt som muligt.

- advokat og medstifter Theis Guttenberg

Få din egen portefølje med klassiske administrationsopgaver

Som ejendomsadministrator får du selvstændigt ansvar for din egen portefølje af primært ejer- og andelsboligforeninger.

Det er vigtigt for os, at vores administration er enkel og overskuelig for vores kunder, og i tæt samarbejde med dine kolleger er du med til at sikre, at vi også yder en ordentlig rådgivning i den daglige ejendomsadministration.

Du bliver ansvarlig for kontakten til foreningerne, herunder:

  • kontakt til beboere, viceværter m.fl. over telefon og mail, fx omkring overdragelser, ejerskifter, generalforsamlinger, forsikringsskader, varmeregnskaber m.m.
  • håndtering af opkrævninger
  • udarbejdelse af relevante dokumenter

Vi arbejder desuden med Unik og ProBo til digital kommunikation og dokumenthåndtering. Erfaring med Unik og ProBo er en fordel.

En stærk arbejdsånd og god stemning

Du bliver en del af et team på 5, som udover dig tæller Dorthe, Jette, Aske og Rikke. I sidder sammen på et fælles kontor, hvor I har mulighed for at sparre med hinanden omkring opgaverne – ligesom her er plads til lidt sjov i hverdagen. Mød os her. Du vil også sparre med firmaets advokater, der indgår i den daglige administration.

Vi lægger stor vægt på, at alle vores medarbejdere har det godt og er gode kolleger – og at vi alle er ærlige omkring vores deadlines og opgaver, så vi kan hjælpe hinanden.

- Theis

På en typisk hverdag er de fleste af os på kontoret mellem 9.00 og 16.00, men vi er fleksible over for dine ønsker til arbejdstid og hjemmearbejde. Når du er på kontoret, sørger vi for kaffe og frugt, ligesom vi har frokostordning.

Du har indblik eller er interesseret i ejendomsadministration og er god til at kommunikere

Imødekommende, seriøs og ambitiøs. Det er kernekompetencerne, der gerne skal beskrive vores nye kollega. Derudover leder vi efter dig, som kan tage selvstændigt ansvar for dine opgaver, og som har engagementet og evnerne til at sætte dig ind i nye områder og IT-systemer.

Du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt, og derudover hører vi gerne fra dig, hvis du fx har en af nedenstående baggrunde:

  • Du har erfaring eller kendskab til ejendomsadministration fra andre brancher, f.eks. fra ejendomsmæglerbranchen
  • Du har taget eller er i gang med at tage akademiuddannelsen i finansiel rådgivning eller har anden relevant uddannelse

Er du interesseret?

Send din ansøgning og dit CV allerede snarest og senest den 15. juni 2025 til info@haldguttenberg.dk.

Vi afholder samtaler løbende, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.