
Kontorassistent til VVS-firma
Vi søger:
Vi søger en glad og motiveret kontormedarbejder til vores erfarne team.
Hvem er vi:
Vi er en stor VVS- og Ventilationsforretning med 30 år erfaring. Vi servicerer mange forskellige kunder, fra store medicinalfirmaer til boligselskaber og meget andet!
Vores administrative afdelinger består af mange forskellige personligheder, som er en blanding imellem mange års erfaring og nye i faget. Herudover vil du være i tæt kontakt med vores mange håndværkere, som giver en spændende og afvekslende hverdag.
Vi tilbyder:
Du vil arbejde i et team med 6 medarbejdere, hvor du har egen plads og ansvar for egne kunder og opgaver.
Stillingen er på fuldtid med arbejdstid mandag-torsdag i tidsrummet kl. 7.00 til 15.00 og fredag kl. 7.00 til 14.30.
Du kommer til at have en afvekslende dag, hvor dine arbejdsopgaver vil omfatte:
Drift
- Planlægning af arbejdsopgaver for montører, herunder 2-3 egne montører
- Assistere VVS-mellemledere med daglige opgaver
- Ordrebehandling, herunder fakturering i Ordrestyring.dk
- Telefon- og kundebetjening/service
- Ad hoc
Du har:
Det er en stor fordel, hvis du er kontoruddannet og har erfaring med VVS/byggebranchen.
Ansøgning:
Vi holder løbende samtaler og det er med ansættelse hurtigst muligt.
Evt. spørgsmål kan rettes til Frederik Holmestad, frederik@bjogs.dk
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.