Interroll JOKI A/S
Hvidovre

Accountant

Vil du være med til at være med til at udvikle og drive en effektiv økonomistyring, så kan dit næste karriereskridt være hos Interroll. Her kan du blive en del af et lokalt dynamisk team i en global markedsledende virksomhed.

Hos Interroll i Danmark får du en unik mulighed for at arbejde i en virksomhed med to forskellige forretningsenheder: Interroll Nordic A/S, som er vores nordiske salgsselskab med ansvar for Norden og Baltikum, og Interroll Joki A/S, der er specialiseret i produktion af tromlemotorer. Vi holder til i Hvidovre og har i alt 80 engagerede medarbejdere, fordelt på både timelønnede og funktionærer.

Hos os vil du opleve en kultur, hvor vi værdsætter det kollektive sammenhold. Vi tror på, at stærke relationer og samarbejde er fundamentet for vores succes – og vi glæder os til at byde dig velkommen som en vigtig del af vores fællesskab.

Vi søger en dedikeret og proaktiv accountant til vores økonomiteam.

Stillingen

Dine primære opgaver vil omfatte, men er ikke begrænset til:

  • Ansvar for bogføring af alle debitorindberetninger.
  • Udsendelse og opfølgning af kontoudtog og rykkere for alle debitorer.
  • Tjekke credit limits, søge forsikringer hos D&B Global, frigive ordrer for salg.
  • Korrespondance med debitorer.
  • Bogføring af omkostningsfakturaer vedr. kreditorer, inklusive digital arkivering.
  • Ansvar for rejseafregninger, MasterCard m.m.
  • Bogføring af finansbilag generelt og diverse afstemninger.
  • Support til måneds, kvartalsafslutninger.
  • Back up for de andre medarbejdere i afdelingen.

Arbejdet er kendetegnet ved en høj interaktion og dialog for alle Interrolls afdelinger i Hvidovre. Du kan forvente en arbejdsdag præget med mange forskellige opgaver og kontaktflader ud i organisationen. Stillingen byder ud over tværgående samarbejde også på en omskiftelig hverdag, selvstændighed og et stort ansvar.

Din profil

Den ideelle kandidat har erfaring fra økonomifunktioner, men du kan også være nyuddannet, da vi sikrer en god oplæring og on-boarding i sektionen og organisationen.

I sidste ende er det dog din evner, personlige engagement og motivation, der vægter højst.

Der vil blive lagt vægt på følgende kvalifikationer i vurderingen:

  • Bachelorgrad eller lignende erfaring inden for økonomi, regnskab eller beslægtede områder.
  • Struktureret og analytisk mindset.
  • Analytiske færdigheder og evnen til at tolke finansielle data.
  • God forståelse af skatteregler og regnskabsprincipper.
  • Kendskab til SAP vil være et plus.

Det er vigtigt, at du har stærke analytiske evner, gode formidlingsevner og en generelt god talforståelse. Du tager ansvar og arbejder selvstændigt og struktureret samt evner at skabe gode relationer og indgå i et konstruktivt samarbejde på tværs af organisationen.

Ansøgning

Søg stillingen ved at sende din ansøgning og CV via knappen "Ansøg" her på siden. Har du spørgsmål, så ring gerne til økonomidirektør Carola Brandt på 36 88 33 61.

Ansøgningsfrist: ASAP.

Samtaler vil blive gennemført løbende.


Om Interroll

Interroll er en førende global leverandør af løsninger til materialehåndtering. Virksomheden blev grundlagt i 1959 og har siden 1997 været noteret på den schweiziske børs. Interroll tilbyder en bred portefølje af produkter og tjenester inden for ruller, motorer, conveyors og sorteringsanlæg.

Løsningerne anvendes i en lang række industrier, herunder pakke- og postforsendelse, e-handel, beklædningsindustrien, føde- og drikkevaresektoren, luftfart og bilindustrien. Blandt virksomhedens slutbrugere finder man store globale aktører som Amazon, Coca-Cola, DHL, Nestlé og Zalando.

Med hovedkontor i Schweiz består Interroll af 34 selskaber på verdensplan. Virksomheden har en årlig omsætning på omkring 4 milliarder DKK og beskæftiger cirka 2.500 medarbejdere.

Du kan læse mere om Interroll på: www.interroll.com.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.