
Økonomimedarbejder til finansteamet
Kunne du tænke dig en spændende og alsidig rolle? Er gode muligheder for personlig og faglig udvikling vigtigt for dig?
Vær med til at sikre robust infrastruktur og bæredygtig forsyning
Vores vigtigste opgave et at sikre vand og varmeforsyning, samt håndterer spildevand for vores kunder. Sammen med os kan du bidrage til den grønne omstilling og skabe forandringer, der gavner både lokalområdet og vores fælles fremtid.
Finansteamet
Teamet består i dag foruden denne stilling af tre medarbejdere og teamet holder til på Gaabensevej 116, 4800 Nykøbing Falster.
Medarbejder i finansteamet
Som en del af finansteamet er du ansvarlig for budgetlægning i alle selskaber, løbende økonomiopfølgning og ledelsesrapportering, udfærdigelse af kvartals- og årsregnskaber, løbende kontakt til revisionen og reguleringsmyndigheder sammen med teamet, ad hoc-opgaver og kontraktstyring/indkøbsstyring (ikke et krav).
Relevante faglige kompetencer
- Optimering af arbejdsprocesser
- Excel på specialist niveau
- Økonomisk forståelse
- Budgetlægning
- Analytiske færdigheder
Dig
Du har erfaring med økonomi og er regnskabsuddannet. Du har mod på at udvikle dig, er nysgerrig og bidrager positivt.
Du skal være god til at få og bevare overblikket – med øje for detaljen. Du skaber relationer og tilpasser din kommunikation efter, hvem du taler med. Du formulerer dig tydeligt på skrift.
Du anerkender koncernens værdier
- Respekt - Anerkend og spil hinanden bedre
- Åbenhed - Positiv og tør inddrage hinanden
- Engagement - Motiver og find løsninger
Dine øvrige personlige kvalifikationer
- Du kan samarbejde på tværs af afdelinger
- Du har evnen til at holde hovedet koldt
- Du kan skabe resultater
- Du er ansvarsbevidst
- Du er struktureret
- Du er teamplayer
Vi tilbyder dig
- En udfordrende og spændende hverdag
- Et team, hvor der arbejdes meget på tværs af faggrupper
- En koncern i udvikling, hvor du er med til at sikre fremtiden
- Gode udviklingsmuligheder fagligt og personligt
- Flexordning og sundhedsforsikring
Ansættelsesvilkår
Lønnen er efter kvalifikationer, og ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem KL og HK, stillingen er pt. på minimum 31 timer med mulighed for forhandling.
Der vil forekomme overarbejde i mindre grad i nogle perioder af året.
Ansættelsesproces
Ansøgningsfristen er den 13. juni 2025 kl. 10.00. Vi inviterer løbende relevante kandidater til 1. samtale.
Vi forventer tiltrædelse den 1. august 2025.
Yderligere information
Du kan finde yderligere information på: www.guldborgsundforsyning.dk. Her kan du bl.a. se information om de forskellige selskaber, forsyningsområder samt vores strategi.
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte finanschef, Klaus Hermann på tlf. 4187 6921.
Har du spørgsmål til ansættelsesprocessen, er du meget velkommen til at kontakte HR, Berit Nissen på tlf. 4187 6922.
Behandling af dine oplysninger
Persondatapolitik for ansøgere og rekruttering
Vi glæder os til at høre fra dig.
Guldborgsund Forsyning A/S
Vi er en moderne forsyningskoncern, der leverer fjernvarme og drikkevand samt sikrer effektiv afledning og rensning af spildevand. Vi er 53 medarbejdere og omsætter årligt for ca. 320 mio. kr. Herudover gennemfører vi investeringer og renoveringer for i alt ca. 90 mio. kr. årligt.