
Team Leader for Regulatory Affairs
Har du solid erfaring med Regulatory Affairs inden for medicin og medicinsk udstyr? Har du lyst og evne til at gå forrest for et mindre team? Kan du se dig selv i en spændende pharma-virksomhed i vækst – en virksomhed, der er lille lokalt, men stor globalt? Hvis ja – så se her!
Vi søger en ny kollega med stærke kompetencer inden for Regulatory Affairs, som finder vores brede produktsortiment spændende. Som Team Leader vil du både være en aktiv del af det daglige arbejde og samtidig have ledelsesansvar for vores RA-officers. Vi er en lille organisation i Danmark, hvor alle kender hinanden, og hvor du vil få mulighed for at arbejde med mange forskellige opgaver. Ingen dage er ens. Din arbejdsplads vil være på vores kontor i Herlev.
Ansvarsområder
Som Team Leader for Regulatory Affairs vil du få ansvar for:
- Forberedelse og vedligeholdelse af markedsføringstilladelser (MA) for STADA Nordics lægemidler, herunder vores filialer i de øvrige nordiske lande
- Sikring af, at MAs og artwork er klar til lancering
- Vedligeholdelse af emballagematerialer
- Samarbejde med hovedkontoret for at sikre, at MAs i de nordiske lande er opdaterede og i overensstemmelse med gældende regler
- Sikre at firmaets kosttilskud, medical devices og kosmetik lever op til gældende lovgivning
- Vedligeholdelse af lokale MA-informationer i Polaris
- Regulatorisk godkendelse af reklamemateriale
- Regulatorisk kontakt til de nordiske lægemiddel- og fødevaremyndigheder
- Motivering, udvikling og ledelse af vores dygtige RA-officers
Herudover er der diverse ad hoc-opgaver på tværs af organisationen.
Din baggrund
Vi forestiller os, at du:
- Har en relevant akademisk uddannelse – fx som farmaceut eller lignende
- Har solid erfaring med Regulatory Affairs – gerne fra pharma-industrien, men erfaring fra beslægtede brancher kan også være relevant
- Har lyst og evne til at være en spillende træner og en god leder for et mindre team
- Taler flydende dansk, svensk eller norsk
Som person er du:
- En god kollega, der værdsætter et godt arbejdsmiljø – både fagligt og socialt
- Forandringsparat og motiveret af at starte nye initiativer
- Motiveret af at finde nye måder at løse opgaver på og trives med en varieret hverdag
- Selvstændig og ansvarsbevidst – med høj integritet
- Motiveret af at samarbejde på tværs i en lille, dynamisk organisation, hvor alle er afhængige af hinanden
Hvad kan vi tilbyde?
Hos STADA Nordic bliver du en del af en virksomhed, hvor patientsikkerhed og kvalitet er i fokus. Vi tilbyder:
- En spændende rolle med bredt fagligt ansvar kombineret med ledelsesansvar i en international koncern
- En dynamisk og til tider hektisk hverdag med dygtige kolleger og en uformel tone
- Fleksibilitet, god work-life balance og mulighed for hjemmearbejde enkelte dage om ugen
- Kort vej fra idé til handling – din indsats gør en forskel
- En vækstorienteret pharma-virksomhed i Norden med en positiv stemning og plads til nye idéer
Er du interesseret?
Send din ansøgning og dit CV til os – gerne på engelsk. Dette hurtigst muligt, da vi behandler ansøgninger løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at sende en mail til: HR_Nordic@stada.dk Bemærk at grundet GDPR, så kan vi ikke modtage din ansøgning via denne mail. Benyt i stedet ”Ansøg”-knappen.
Bliv en del af STADA Nordic – og vær med til at sikre høj kvalitet og sikkerhed inden for healthcare!
Om STADA
STADA blev etableret i 1895 i Tyskland og har i mere end 120 år arbejdet for at levere lægemidler af høj kvalitet og dermed bidrage til folkesundheden. I dag opererer STADA i mere end 30 lande – heraf 25 i Europa. I de nordiske lande har STADA været til stede som STADA Nordic i over 10 år, og vi er i dag mere end 50 medarbejdere.
Tillid er kernen i STADAs tilgang – både til vores produkter og vores arbejde. Vi er dedikerede til bæredygtig og ansvarlig økonomisk aktivitet, der skaber værdi for både samfundet og vores kunder.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.