
Finance senior
Vi søger til vores økonomiafdeling en Finance Senior, som gerne vil tage ejerskab i en ekspanderende ejendomsvirksomhed beliggende i København K.
Om virksomheden
Vi er et dynamisk og ambitiøst investerings- og property asset management selskab, med stærke værdier og fokus på kvalitet, høj faglighed og ordentlighed. Vi tilbyder vores investorer at forestå indkøb af investeringsejendomme og gennemføre værdiskabende fondsforvaltning. Vi investerer indtil videre primært i den gamle københavnske boligmasse, og er FAIF godkendt hos Finanstilsynet.
Vores vision er at være de bedste inden for ejendomsforædling, og vi arbejder målrettet for at skabe værdi for vores investorer og vores lejere, samt at have en god uformel arbejdsplads for vores medarbejdere. Vi har et stærkt fokus på vækst, og har de sidste 24 måneder fordoblet vores ejendomsportefølje under forvaltning til cirka 1,5 mia.kr.
Om stillingen
Hos os bliver du en del af et engageret team, hvor samarbejde, faglighed og udvikling er i centrum.
Du vil have et tæt samarbejde med de to øvrige kollegaer i økonomiteamet, men derudover vil du også have et nært samarbejde med den øvrige organisation på i alt 15 engagerede kollegaer, i en kultur, hvor vi støtter hinanden og løfter i fællesskab.
Som Finance Senior vil du få ansvaret for bogholderiet i vores managementselskaber og vores p.t. tre ejendomsfonde og 30 underliggende holding- og ejendomsselskaber. Du får et selvstændigt job med gode muligheder for personlig udvikling, indflydelse på dine arbejdsopgaver, og i et team, hvor vi altid er klar til at hjælpe hinanden.
Vi er i gang med at opgradere vores ERP-system til UNIK Bolig, og samtidig implementerer vi Scansolution, digitalt fakturaflow, der begge sættes i drift fra 1. juni 2025.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af:
- Ansvar for månedlige huslejekørsler i UNIK og løbende opfølgning / bogføring af modtagne huslejeindbetalinger, så disse altid er opdaterede i bogføringen.
- Opgøre lejerrestancer, samt udarbejde oplæg til rykkerbreve, påkrav og opsigelser til AM-afdeling, samt forestå udsendelsen heraf.
- Ansvar for kreditorworkflow i Scandigital, vedligeholdelse af PBS aftaler samt gennemførsel af kreditorbetalinger.
- Kortsigtet likviditetsstyring og mellemregning af overskudslikviditet mellem selskaberne.
- Bogføring af diverse månedslukposter, bl.a. relateret til lønkørsel, kreditkort, lejerrelaterede småposter (beboer-repræsentation og vaskeri) og realkredit-ydelser.
- Klargøring, betaling og bogføring af kvartalsvise fakturaer for vores management-ydelser.
- Håndtering af jævnlige realkreditlåneoptagelser og -omkonverteringer.
- Regnskabsmæssige opgaver ved ejendomskøb, herunder oprettelse af nye finansenheder, oprette PBS-aftaler, bogføring af selskabsstiftelser og ejendomskøb samt afstemning og bogføring af refusionsopgørelser (inkl. lejer-posteringer).
- Afstemninger af bankkonti og mellemregninger
- Momsafstemning og -indberetning
Du vil få rig mulighed for at benytte dine regnskabskompetencer og med stor variation i opgaverne. Derudover vil det også være muligt at videreudvikle dine regnskabsevner i takt med vores kommende vækst, og i takt med at de manuelle opgaver reduceres med yderligere automatisering og digitalisering.
Personlige kompetencer
Vi forestiller os, at du har 4 - 5 års erfaring fra en lignende stilling, og en relevant økonomisk uddannelse, som matcher de opgaver, der ligger i stillingen. Det vil være et stort plus, hvis du har erfaring inden for ejendomsbranchen, og hvis du er vant til at arbejde i UNIK Bolig, men dette er ikke et krav. Det ligger dig naturligt at arbejde struktureret og selvstændigt med dine opgaver. Du skal være talstærk og god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt. Vi forventer at du har gode it-kompetencer, herunder Excel, og har lyst til løbende at udvikle dig.
Du tilbydes
En selvstændig og udfordrende stilling i en ambitiøs virksomhed, med stort fokus på vækst og med stor mulighed for faglig udvikling. En organisationskultur funderet i tæt samarbejde og daglig kontakt, samt fremmøde på kontoret beliggende i København K, lige ved Kongens Have. Der er fleksibel arbejdstid og frokostordning. Vi tilbyder en løn efter kvalifikationer samt pensionsordning og sundhedsforsikring.
Kontakt og ansøgning
Der vil løbende blive kaldt ind til samtaler, så send gerne snarest din ansøgning med CV via "Ansøg"-knappen. Når vi har fundet den rette kandidat, lukker vi stillingsopslaget. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Økonomichef Alex Nissov på telefon 2644 8121. Vi behandler ansøgningerne, og indkalder løbende til samtaler. Din ansøgning behandles naturligvis fortroligt.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.