N.G.P. Tobacco ApS
Haverslev
Varberg Management ApS søger for N.G.P. Tobacco ApS

Finance Manager

N.G.P Tobacco ApS blev etableret i 2020 med det formål at producere røgfrie nikotinprodukter til Europa og udland. Fabrikken huser i dag 140 ansatte, med 20 ansatte i administrationen. N.G.P Tobacco ApS er i konstant vækst og er pt. i gang med udvidelse af nuværende fabrik i Haverslev.

Fabrikken producerer egne brands såsom Killa, og Pablo til over 40 markeder i Europa og udland, og er en vækstende ung virksomhed med ambitioner. Vi går op i en uformel men seriøs kultur hvor der er plads til udvikling på en vild vækstrejse.

N.G.P. Tobacco ApS er beliggende i det naturskønne Himmerland og alligevel tæt ved motorvejen. N.G.P. Tobacco ApS bor i nyt og moderne domicil, hvor også produktionen hører hjemme. For yderligere info se www.ngptobacco.dk.

Er du klar til at træde ind i stillingen som:

FINANCE MANAGER

Orden i penalhuset • Fantastisk arbejdsplads • Vækstvirksomhed

Er du systemorienteret og nysgerrig? Er du en god holdspiller med flair for tal? Vil du være med til at videreudvikle på fundamentet i en økonomiafdeling, i en vækstende produktionsvirksomhed? Så er du den profil, vi søger til en af Danmarks største producenter af røgfrie nikotinprodukter.

Om stillingen

Som Økonomiansvarlig i N.G.P Tobacco ApS vil du få en central rolle i økonomiafdelingen med ansvar for bogholderi og den økonomiske udvikling i virksomheden. Du har en dygtig ressource i form af en kompetent bogholder i afdelingen. Du vil i tæt samarbejde med ledelsen og direktøren være med til at udvikle og sætte dit præg på virksomhedens fremtidige vækst i samspil med de enkelte afdelinger. Du vil være med til at måle finansielle resultater og omsætte driftsmæssige aktiviteter til målbare nøgletal, som ledelsen og direktøren kan agere på.

Dine primære arbejdsopgaver vil være

  • Daglig ledelse af virksomheden økonomifunktion, herunder medarbejderledelse
  • Ansvarlig for årlig regnskabsaflæggelse herunder udarbejdelse af dokumentation til revisor
  • Ansvarlig for årlig samt løbende budgetproces, herunder indhente input fra afdelinger, opstilling af budget mv.
  • Rapportering og kommunikation af økonomisk performance til selskabets ledelse
  • Udarbejdelse af handlingsplan for forbedring af KPI’er i samarbejde med CEO
  • Fremskaffelse, analyse og kommunikation af valide nøgletal til brug for forretningsudvikling
  • Fremskaffelse og fremlæggelse af relevante regnskabstal over for ledelse, og bestyrelsen
  • Kontakt, dialog og forhandling med finansielle partnere som bank, forsikring, revisor, offentlige myndigheder.
  • Støtte virksomhedens vækst og ekspansion ved at udvikle forretningsgange rutiner og systemer.
  • Generel vedligehold af statistik og pligtige rapporteringer til offentlige myndigheder såsom DST/SKAT/Virk m.v.

Din profil

Vi forestiller os, at du kommer fra en lignende stilling, hvor du har opnået nogle års erfaring eller også sidder du i en position hvor du lige er på spring til det næste niveau. Det kunne være som ledende/erfaren revisor, controller eller…

Uddannelsesmæssigt har du formentlig en HD-R, cand. Merc. Aud eller en tilsvarende baggrund. Afgørende er det, at du har en god regnskabs- og forretningsforståelse, som sikrer kvaliteten i dit arbejde og sikre at du kan anvende din indsigt til rapportering, controlling og forretningsmæssig udvikling.

Du behersker engelsk i skrift og tale på højt niveau, og er superbruger i Excel og har naturligvis god erfaring i brug af ERP-systemer og i danske og udenlandske skatte- og momsregler.

Som person trives du i samarbejdet med dine kolleger på tværs af organisationen. Du har gåpåmod og er klar til at vækste med virksomheden og dens ansatte. Endelig har du humor og vil være en del af et hold, hvor vi alle tager ansvar og hjælper hinanden i hverdagen.

Vi tilbyder

En arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, gode kolleger og plads i en vækstende virksomhed hvor der især er mulighed for at udvikle sig på rejsen.

Du vil få selvstændigt ansvar og blive en del af virksomhedens ledelse. Herunder vil du have ledelsesansvar og have en integreret del i det strategiske arbejde. Vi går meget op i at have en flad organisation, hvor dine ideer hurtigt kan blive iværksat – her er der ikke langt fra tanke til handling.

Løn efter kvalifikationer, gode pensionsforhold, egen kantineordning, sundhedssikring og personalearrangementer.

Stillingen er på 37 timer ugentligt, med arbejdsplads i Haverslev. Vi har en god fleksibilitet i hverdagen.

Ansøgning

Kan du se dig selv i ovenstående og vil du gerne med på vores vækstrejse, så send dit CV, som vi forventer er fyldestgørende, til job@varbergmanagement.dk mrk.: NGP-FMG.

Vi indkalder løbende til samtale.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Varberg Management ApS, Jan Varberg på +45 5151 5422

Vi ser frem til at høre fra dig.